Foto: Petr Vlasák

Petr Vlasák po patnácti letech odchází z Comtech Can

14. 1. 2022 08:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Teď bude Vlasák na volné noze, chce pomáhat tvořit koncepty či budovat kreativní oddělení agentur.

Petr Vlasák byl kreativním ředitelem v agentuře Comtech Can od listopadu roku 2006, tedy déle než patnáct let. V lednu z agentury odešel na volnou nohu. „Za patnáct let v Comtechu – a předtím v Saatchi a DDB – jsem se naučil spoustu věcí. Třeba jak najít talentované kolegy, postavit dobré kreativní oddělení a dělat práci, se kterou roste celá agentura. Teď to všechno můžu nabídnout jinde. Jsem volný kreativní ředitel pro agenturu, která to potřebuje,“ uvedl Vlasák na svém profilu na LinkedIn s odkazem na své webové stránky.

Před Comtech Can byl Vlasák tři roky kreativním ředitelem ve zmiňované agentuře Saatchi & Saatchi, před tím rovněž tři roky v agentuře DDB Prague. Před tím déle než sedm let pracoval jako reklamní textař v Saatchi & Saatchi a Grey Praha. Za přínos oboru získal v roce 2017 od Art Directors Clubu trofej Zlatý ohníček.

Novým kreativním ředitelem v Comtech Can se stal venezuelský reklamní tvůrce Manuel Prada, který už v agentuře působí od března 2018 jako senior art director. Před tím déle než čtyři roky působil na stejné pozici v agentuře Hullabaloo.

Foto: Petr Vlasák

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.