Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Petr Vlasák
Lidé

Petr Vlasák po patnácti letech odchází z Comtech Can

Jakub Křešnička14. 1. 202220. 1. 2022

Teď bude Vlasák na volné noze, chce pomáhat tvořit koncepty či budovat kreativní oddělení agentur.

Petr Vlasák byl kreativním ředitelem v agentuře Comtech Can od listopadu roku 2006, tedy déle než patnáct let. V lednu z agentury odešel na volnou nohu. „Za patnáct let v Comtechu – a předtím v Saatchi a DDB – jsem se naučil spoustu věcí. Třeba jak najít talentované kolegy, postavit dobré kreativní oddělení a dělat práci, se kterou roste celá agentura. Teď to všechno můžu nabídnout jinde. Jsem volný kreativní ředitel pro agenturu, která to potřebuje,“ uvedl Vlasák na svém profilu na LinkedIn s odkazem na své webové stránky.

Před Comtech Can byl Vlasák tři roky kreativním ředitelem ve zmiňované agentuře Saatchi & Saatchi, před tím rovněž tři roky v agentuře DDB Prague. Před tím déle než sedm let pracoval jako reklamní textař v Saatchi & Saatchi a Grey Praha. Za přínos oboru získal v roce 2017 od Art Directors Clubu trofej Zlatý ohníček.

Novým kreativním ředitelem v Comtech Can se stal venezuelský reklamní tvůrce Manuel Prada, který už v agentuře působí od března 2018 jako senior art director. Před tím déle než čtyři roky působil na stejné pozici v agentuře Hullabaloo.

Zavřít reklamu

Tiscali a ARBOmedia zastupují Týden.cz a weby Extra Online Media

Starší článek

#HolkyzMarketingu spouští semestrální miniMBA

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.