Foto: Shell, Jiří Křenek

Pavel Los přestoupil z Shellu k platformě Oracle CrowdTwist

7. 1. 2022 16:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po téměř dvaadvaceti letech strávených u společnosti Shell je Los od nového roku stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů ve skupině Oracle.

Do konce loňského roku působil Pavel Los jako předseda představenstva Shell pro Česko a Slovensko, dlouhé roky se také staral o jeho věrnostní programy, pro něž byl do července 2021 manažerem tři a půl roku dokonce na globální úrovni. Letos ale přešel ke skupině Oracle, kde je stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů v platformě CrowdTwist. Ta se jako SaaS služba zaměřuje na omni-channel věrnostní projekty a analytiku (Oracle ji koupil v roce 2019).

„Jsem nadšený, že se mohu dál věnovat věrnostním systémům s obrovsky zkušeným týmem Oracle CrowdTwist, v němž vzniká spousta zajímavých věcí. Těším se, že budu moci pomáhat značkám s ‚engagementem‘ spotřebitelů a zvyšováním jejich hodnoty,“ uvedl Los na svém LinkedIn profilu.

U společnosti Shell strávil Los takřka dvaadvacet let. Začínal tam v červnu roku 2000 a přes sedm let se věnoval marketingové komunikaci na českém, slovenském trhu a ve střední a východní Evropě. Po té se přes dva roky ve spolupráci s mediálními agenturami věnoval plánování médií jako „global media implementation manager“, další tři roky byl globálním manažerem pro komunikaci v místě prodeje. Dál byl tři a půl roku marketingovým manažerem pro střední a východní Evropu, než se v březnu 2016 dostal ke zmiňovaným věrnostním systémům a jejich inovacím.

Loni pak také Pavel Los rozjel svou kreativní digitální agenturu Blue Systém, která se mimo jiné zaměřuje na tvorbu webů či e-shopů, online marketing a SEO optimalizaci. Mezi klienty má například skupinu Prospero Events Group, Scott.Weber Workspace, Nika Logistics či Dalap.

Foto: Shell, Jiří Křenek

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.