Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Shell, Jiří Křenek
Lidé

Pavel Los přestoupil z Shellu k platformě Oracle CrowdTwist

Jakub Křešnička7. 1. 20227. 1. 2022

Po téměř dvaadvaceti letech strávených u společnosti Shell je Los od nového roku stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů ve skupině Oracle.

Do konce loňského roku působil Pavel Los jako předseda představenstva Shell pro Česko a Slovensko, dlouhé roky se také staral o jeho věrnostní programy, pro něž byl do července 2021 manažerem tři a půl roku dokonce na globální úrovni. Letos ale přešel ke skupině Oracle, kde je stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů v platformě CrowdTwist. Ta se jako SaaS služba zaměřuje na omni-channel věrnostní projekty a analytiku (Oracle ji koupil v roce 2019).

„Jsem nadšený, že se mohu dál věnovat věrnostním systémům s obrovsky zkušeným týmem Oracle CrowdTwist, v němž vzniká spousta zajímavých věcí. Těším se, že budu moci pomáhat značkám s ‚engagementem‘ spotřebitelů a zvyšováním jejich hodnoty,“ uvedl Los na svém LinkedIn profilu.

U společnosti Shell strávil Los takřka dvaadvacet let. Začínal tam v červnu roku 2000 a přes sedm let se věnoval marketingové komunikaci na českém, slovenském trhu a ve střední a východní Evropě. Po té se přes dva roky ve spolupráci s mediálními agenturami věnoval plánování médií jako „global media implementation manager“, další tři roky byl globálním manažerem pro komunikaci v místě prodeje. Dál byl tři a půl roku marketingovým manažerem pro střední a východní Evropu, než se v březnu 2016 dostal ke zmiňovaným věrnostním systémům a jejich inovacím.

Loni pak také Pavel Los rozjel svou kreativní digitální agenturu Blue Systém, která se mimo jiné zaměřuje na tvorbu webů či e-shopů, online marketing a SEO optimalizaci. Mezi klienty má například skupinu Prospero Events Group, Scott.Weber Workspace, Nika Logistics či Dalap.

Zavřít reklamu

DoKapsy od ČSOB nově nabízí zprávy z titulů CNC včetně prémiových článků

Starší článek

Koho marketing ignoruje?

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.