Foto: Publicis Groupe

Gabriel Zábušek je šéfem pro technologie Publicis Groupe v regionu CEE

26. 1. 2022 14:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Šéf agentury Kindred má od ledna zároveň na starosti technologické aktivity v patnácti zemích střední a východní Evropy.

Gabriel Zábušek, CEO agentury Kindred, která se v rámci české Publicis Groupe specializuje na data a technologie, povede technologické služby komunikační skupiny nově také v Rusku, Maďarsku, Polsku, Řecku, Srbsku, Rumunsku, Bulharsku, Severní Makedonii, Chorvatsku, Slovinsku, Lotyšsku, Litvě, na Ukrajině a Slovensku. Novou roli bude zastávat současně se svou stávající pozicí v Kindred.

Jmenování přichází v době, kdy Publicis Groupe propojuje své technologické kapacity v regionu střední a východní Evropy. V nové roli bude Zábušek přímo podřízen Helze Sasdi a Konradu Dorabialskému, kteří společně vedou novou regionální iniciativu Le Pont představenou v prosinci loňského roku. V rámci Le Pont nabízí Publicis Groupe CEE klientům komplexní služby 600 expertů ze tří Center of Excellence v České republice (CRM, data, tech a vývoj), Maďarsku (obsah, dynamická kreativa) a Polsku (commerce, produkce). Současně Gabriel získá přímou vazbu na Tomáše Lauka, šéfa Publicis Groupe pro střední a východní Evropu.

 „Naší dlouhodobou vizí je být pro klienty partnerem pro velké projekty v oblasti digitální a marketingové transformace. Díky užší spolupráci našich technologických týmů budeme moci nabídnout jejich specializované služby napříč celým regionem a lépe pracovat s jejich kapacitami,“ řekl Gabriel Zábušek a dodal: „Současně se chceme jako Publicis Groupe stát atraktivním zaměstnavatem pro talenty, kteří se snáze dostanou k zajímavým mezinárodním projektům.“

V nové roli Zábušek zastřeší všechny technologické aktivity Publicis Groupe CEE od vývoje software a implementace cloudových řešení přes integrace platforem až po partnerství s dodavateli. Mezi jeho priority bude patřit užší propojení specializovaných týmů napříč regionem i na globální úrovni a jejich spolupráce na stávajících i budoucích projektech. Vedle toho se zaměří i na sdílení know-how a nástrojů mezi jednotlivými trhy.

„Technologie jsou hnací silou řady kompetencí budoucnosti, které jsou pro podnikání našich klientů klíčové. V posledních letech jsme v rámci Publicis Groupe CEE do technologických schopností výrazně investovali a jmenování Gabriela je dalším logickým krokem k zajištění užší spolupráce a rychlejší škálovatelnosti technologických služeb v našem regionu, který nám pomůže dodávat našim klientům tu nejlepší kvalitu služeb,“ uvedl ke jmenování Tomáš Lauko.

Helga Sasdi, jeden z leaderů Le Pont, navázala: „Gabriel je pro Le Pont důležitý dílek skládačky a jsme nadšeni, že je součástí našeho týmu. Jeho silné technické a obchodní zkušenosti, hluboká znalost technologií a vedení lidí nám nepochybně pomůžou pozvednout naše služby na novou úroveň.“

Podle druhého z leaderů, jímž je Konrad Dorabialski, se po spuštění Le Pont v prosinci loňského roku podařilo uzavřít nová partnerství a spolupráce se Zábuškem pomůže potenciál iniciativy maximalizovat.

Gabriel Zábušek je původně softwarový architekt s dlouholetou praxí ve vývoji webů a aplikací. V české Publicis Groupe zastává pozici CEO její datové a technologické divize Kindred, která firmám pomáhá s digitální transformací byznysu. V minulosti vedl rozsáhlé projekty pro společnosti Procter & Gamble, ČSA, Cisco, Pernod Ricard nebo ERDF.

Foto: Publicis Groupe

Redakce MAM

Další zajímavé čtení