Foto: ABS Jets

Marketingovým manažerem ABS Jets je Petr Wessnitzer

10. 12. 2021 13:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do operátora luxusních letů přišel z koncernu CEWE, v ABS Jets chce komunikací upevnit pozici jedničky na českém a slovenském trhu.

Do pozice marketingového manažera v letecké společnosti ABS Jets nastoupil Petr Wessnitzer. Přešel po více než šesti letech v koncernu CEWE, kde vedl československý marketingový tým, který se staral o komunikaci a online i offline obsah, influencer marketing, social media, PR či spolupráce. Před tím působil ve vydavatelství a PR agentuře Mediaforce, která je součástí skupiny Astron. Spolupracoval také například i s časopisem Esquire.

„Mou misí v letecké společnosti ABS Jets bude především posunout komunikaci značky na další úroveň s cílem upevnit pozici jedničky v segmentu na českém a slovenském trhu. Máme ambice také dál významně budovat náš brand na světových trzích,“ uvedl pro MAM Wessnitzer.

K tomu je podle něj zapotřebí propojit moderní digitální nástroje a inovace s tradičními marketingovými metodami. Absolutní prioritou je pro společnost zákaznická zkušenost na všech úrovních, kde se klient setká se značkou ABS Jets. „Můžeme se opřít o široké portfolio našich služeb, které děláme in-house, a také o odbornost víc než 250 profesionálů v našem týmu od letových dispečerů přes posádky až po certifikované mechaniky a na tom chceme stavět,“ dodal Wessnitzer.

Foto: ABS Jets

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.