Foto: MAM

Markéta Moreno vede marketing Košík.cz

13. 12. 2021 07:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do společnosti přichází po třinácti letech u operátora Vodafone. Z Košíku chce udělat nejoblíbenější supermarket.

Po třinácti letech u operátora Vodafone, kde téměř jedenáct let byla ředitelkou pro značku a marketingovou komunikaci, přešla Markéta Moreno do vedení marketingu a komunikace online supermarketu Košík. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.

„Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem. Ale stát se nejoblíbenějším supermarketem. Nové příležitosti teď i díky změnám na trhu vidíme skoro všude — ve znalosti zákazníka, komunikaci s ním i struktuře zboží, které mu nabízíme,“ uvedla Moreno.

Jednou z klíčových priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík vypraví do nových regionů po celém Česku. „Budoucnost nakupování potravin a věcí pro domácnost leží v online. Ale závisí na tom, jak dokážeme být přesvědčiví u běžných domácností. Zvláště se službou, která se dlouhé roky orientovala především na metropolitní zákazníky. Není to jednoduchý úkol,“ uzavírá Moreno. 

Ještě ve Vodafone zrealizovala desítky efektivních kampaní. Pod jejím dlouholetým vedením značka operátora rostla, stejně jako její vnímání v klíčových zákaznických segmentech. Zkušenosti má také z agenturního prostředí – z pozice CEO vedla agenturu Momentum ze skupiny McCann Worldgroup.

Foto: MAM

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.