Foto: WeDigital

Do WeDigital nastoupila Jindřiška Gašpárková

22. 11. 2021 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Gašpárková přichází z České Produkční Social Media, zastřeší komplexnější digitální kampaně, které agentura připravuje.

Marketingová agentura WeDigital, která se zaměřuje se na influencer marketing a obsahové strategie, rozšířila svůj manažerský tým. Na pozici senior account manažerky přichází Jindřiška Gašpárková, která za sebou má patnáct let zkušeností v marketingovém prostředí. Působila v agenturách jako Česká produkční, Ritual nebo Wunderman Thompson. Klienty měla z oblasti FMCG, z Horeca segmentu či financí.

„Jindřiška se bude soustředit na rozvoj našich stávajících klientů jako je Plzeňský Prazdroj, Abbott či Hisense. Těším se, jak své zkušenosti využije při nastavování strategie na našich nových klientech v následujícím roce,“ uvedla zakladatelka agentury WeDigital Andrea Hurychová a dodala: „Už dlouho ve WeDigital netvoříme jen influencer kampaně, ale věnujeme se digitálnímu obsahu – staráme se o sociální sítě, vyrábíme video-obsah i kreativy webových prezentací. Zářiový příchod Jindřišky jen podtrhuje to, jakou roli digitálnímu obsahu přisuzujeme. Tuto doménu totiž bude mít Jindřiška zcela pod palcem.“

Gašpárková se těší na příležitosti, které ji ve WeDigital čekají s ohledem na její dlouholetých zkušeností v oboru, pomáhala mimo jiné se startem studentské pobočky KB Port Brno. „Mám za sebou několik pěkných a velkých projektů. Mám zkušenosti jak v rámci ATL, BTL, tak i s online komunikací a v neposlední řadě se socialem, na který se teď primárně zaměřuji. Baví mě jeho přesah do BTL komunikace,“ uvedla.

Vedle posilování týmu WeDigital rovněž oživila vlastní logo. Změny podle Hurychové odpovídají tomu, jak se agentura mění. „Proto jsme do loga promítli filozofii naší agentury. Jsme ti, kteří v digitálním světě vypráví příběhy značek tak, abychom jim pomáhali růst. Propojujeme příběh influencera s příběhem značky a držíme se pevných hodnot tak, aby spolupráce dávala smysl a byla prospěšná pro všechny zúčastněné strany,“ řekla zakladatelka WeDigital.

Foto: WeDigital

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.