Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Nadace České spořitelny
Lidé

Nadace České spořitelny posiluje svůj tým

Redakce MAM4. 10. 20214. 10. 2021

Novou manažerkou komunikace se stala Lucie Ellingerová, dílčí aktivity bude mít na starosti Kateřina Bártová. Na místo programové manažerky nově nastoupila Lidija Erlebachová.

Lucie Ellingerová se stala novou manažerkou komunikace Nadace České spořitelny, dílčí komunikační aktivity bude mít pod jejím vedením na starosti Kateřina Bártová. Na místo programové manažerky nově nastoupila Lidija Erlebachová.

„Jsem velmi rád, že se nám podařilo rozšířit stávající tým o zkušené profesionálky. Věřím, že se díky jejich know-how a svěžímu pohledu na naše projekty posune Nadace opět o kus dál směrem k naplňování našich ambiciózních cílů,“ uvádí finanční a provozní ředitel Nadace České spořitelny Karel Valo.

Lucie Ellingerová, absolventka VŠE v Praze, má za sebou patnáctiletou zkušenost z marketingu společnosti Yves Rocher. Poslední rok a půl tam vedla marketing nejen v Česku, ale i na Slovensku a v Maďarsku. Před svým angažmá v Nadaci ČS půl roku pracovala jako PR a marketingová manažerka dobrovolnické organizace Česko.Digital. „Už delší dobu jsem si přála zúročit své mnohaleté zkušenosti z oboru marketingové komunikace nejlépe v neziskovém sektoru. Když přišla nabídka z Nadace České spořitelny, s radostí jsem ji přijala. Věřím, že se díky našemu komunikačnímu týmu podaří činnost Nadace a jejích partnerů ještě více zviditelnit a učinit z tématu vzdělávání a stavu českého školství věc veřejnou,“ říká Ellingerová.

Kateřina Bártová se více jak deset let věnuje především oblasti public relations. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd UK. Má zkušenosti z butikových komunikačních agentur, tři roky pracovala jako tisková mluvčí Prague City Tourism, později se na volné noze věnovala PR různých komerčních i neziskových projektů. V Nadaci bude mít na starosti vedle interní komunikace zejména posilování vztahů s médii. „Moje poslední pracovní zkušenosti se více soustředily na neziskové organizace, proto jsem velmi ráda, že jsem našla uplatnění v tak významné firemní nadaci a mohu se podílet na budování jejího renomé. Moc se na to těším,“ uvádí Bártová.

Lidija Erlebachová vystudovala HR management, ale profesní dráhu věnovala komunikaci a PR. Dříve působila v PR agentuře, jako manažerka komunikace a tisková mluvčí společnosti Henkel a v posledních letech jako externí konzultantka a školitelka public relations. Pomáhala budovat interní a externí komunikaci velkých i menších firem, vzdělávacích institucí, státní správy a samosprávy. „Díky spolupráci s Montessori Institute Praha a Asociací Montessori ČR mám blízko k proměnám českého školství, proto jsem u nástupu do Nadace České spořitelny neváhala,” tvrdí Erlebachová. V Nadaci pracuje v roli programové manažerky. 

Zavřít reklamu

Kateřina Pavlíková povede komunikaci Čedoku

Starší článek

Tesco zveřejnilo CSR zprávu. Potravinový odpad snížilo o 70 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.