Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Nadace České spořitelny
Lidé

Nadace České spořitelny posiluje svůj tým

Redakce MAM4. 10. 20214. 10. 2021

Novou manažerkou komunikace se stala Lucie Ellingerová, dílčí aktivity bude mít na starosti Kateřina Bártová. Na místo programové manažerky nově nastoupila Lidija Erlebachová.

Lucie Ellingerová se stala novou manažerkou komunikace Nadace České spořitelny, dílčí komunikační aktivity bude mít pod jejím vedením na starosti Kateřina Bártová. Na místo programové manažerky nově nastoupila Lidija Erlebachová.

„Jsem velmi rád, že se nám podařilo rozšířit stávající tým o zkušené profesionálky. Věřím, že se díky jejich know-how a svěžímu pohledu na naše projekty posune Nadace opět o kus dál směrem k naplňování našich ambiciózních cílů,“ uvádí finanční a provozní ředitel Nadace České spořitelny Karel Valo.

Lucie Ellingerová, absolventka VŠE v Praze, má za sebou patnáctiletou zkušenost z marketingu společnosti Yves Rocher. Poslední rok a půl tam vedla marketing nejen v Česku, ale i na Slovensku a v Maďarsku. Před svým angažmá v Nadaci ČS půl roku pracovala jako PR a marketingová manažerka dobrovolnické organizace Česko.Digital. „Už delší dobu jsem si přála zúročit své mnohaleté zkušenosti z oboru marketingové komunikace nejlépe v neziskovém sektoru. Když přišla nabídka z Nadace České spořitelny, s radostí jsem ji přijala. Věřím, že se díky našemu komunikačnímu týmu podaří činnost Nadace a jejích partnerů ještě více zviditelnit a učinit z tématu vzdělávání a stavu českého školství věc veřejnou,“ říká Ellingerová.

Kateřina Bártová se více jak deset let věnuje především oblasti public relations. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd UK. Má zkušenosti z butikových komunikačních agentur, tři roky pracovala jako tisková mluvčí Prague City Tourism, později se na volné noze věnovala PR různých komerčních i neziskových projektů. V Nadaci bude mít na starosti vedle interní komunikace zejména posilování vztahů s médii. „Moje poslední pracovní zkušenosti se více soustředily na neziskové organizace, proto jsem velmi ráda, že jsem našla uplatnění v tak významné firemní nadaci a mohu se podílet na budování jejího renomé. Moc se na to těším,“ uvádí Bártová.

Lidija Erlebachová vystudovala HR management, ale profesní dráhu věnovala komunikaci a PR. Dříve působila v PR agentuře, jako manažerka komunikace a tisková mluvčí společnosti Henkel a v posledních letech jako externí konzultantka a školitelka public relations. Pomáhala budovat interní a externí komunikaci velkých i menších firem, vzdělávacích institucí, státní správy a samosprávy. „Díky spolupráci s Montessori Institute Praha a Asociací Montessori ČR mám blízko k proměnám českého školství, proto jsem u nástupu do Nadace České spořitelny neváhala,” tvrdí Erlebachová. V Nadaci pracuje v roli programové manažerky. 

Zavřít reklamu

Kateřina Pavlíková povede komunikaci Čedoku

Starší článek

Tesco zveřejnilo CSR zprávu. Potravinový odpad snížilo o 70 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.