Foto: Mall Group

B2B divizi Mall Group vede Jan Hollmann

1. 10. 2021 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Do skupiny Mall Hollmann přichází z Alzy. Chce firemní zákazníky naučit nakupovat online.

Novým šéfem B2B segmentu MALL Group je Jan Hollmann. Přichází z Alzy, kde se se svým týmem čtyři roky staral o firemní byznys, který představoval největší rozvojový segment e-shopu. V oblasti byznysu a obchodu se pohybuje již téměř dvacet let, ze své pozice chce změnit nákupní návyky ve firmách a pomoci jim se zjednodušením nákupního procesu jeho digitalizací. Na starost bude mít kompletní B2B segment napříč celou skupinou Mall Group, chce plně využít její potenciál a možné synergie.

„Jsem moc rád, že můžu Honzu přivítat v naší skupině. V B2B prodeji vidíme v Mall Group obrovský potenciál a Honza je tím pravým člověkem, který nám ho díky svým mnohaletým zkušenostem pomůže vytěžit na maximum,“ říká CEO skupiny Jan Hanuš a dodává: „Vedle více než dvou a půl milionu produktů chceme našim firemním zákazníkům nabízet výhodné služby šité na míru, které ocení malá firma, velká korporace i veřejná instituce.“

Hollmann začínal kariéru jako finanční analytik, následně ale velmi rychle přešel do oblasti obchodu, ve které nasbíral zkušenosti v několika firmách. Vedle čtyřletého působení v Alze má za sebou zkušenosti z firem jako LG nebo Dell, kde strávil devět let a staral se převážně o řízení prodejů, strategií a prodejních kampaní. Cizí mu ale není ani startupová scéna. Pro svůj vlastní projekt BeeHousing, v rámci něhož zprostředkovával pronájem a chov včelstev prostřednictvím mobilní aplikace, v roce 2017 získal podporu od startupového inkubátoru UP21 Karla Janečka. 

„Mým cílem je změnit způsob, jakým český firemní trh v současnosti funguje. Firmy stále nejsou zvyklé nakupovat online, to ale brzy bude nutností, bez které podniky zkrátka nezůstanou konkurenceschopné. Proto chceme celý systém firemních nákupů automatizovat a katalog s nabídkou Mall Group implementovat do CRM prostředí firemního zákazníka. To vnímám jako další nutný krok, který nám i našim zákazníkům pomůže držet tempo s dobou, a věřím, že pro nás může znamenat důležitou konkurenční výhodu,“ uvádí Jan Hollmann. 

Foto: Mall Group

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.