Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Publicis Groupe
Lidé

Strategický tým Publicis Groupe povede Tomáš Preněk

Redakce MAM20. 9. 202120. 9. 2021

Preněk přichází z agentury Isobar ze skupiny Dentsu. V Publicisu se zaměří na větší zapojení mediálních a datových expertů skupiny do strategického plánování a posílení modelu Power of One.

Tomáš Preněk se v marketingové branži pohybuje jedenáct let, převážně na straně agentur. Do Publicis Groupe přichází se zkušenostmi s digitálním marketingem, řízením klientského servisu, finančním managementem a tvorbou strategií pro velké nadnárodní i tuzemské značky. Podílel se na více než stovce vyhraných tendrů různé velikosti. Od roku 2014 až do jara 2021 působil prakticky v jedné agentuře. Etapě v Isobaru (dnes součást sítě Dentsu), kde poslední tři roky stál v čele strategického plánování a dohlížel na řízení a rozvoj nového byznysu agentury, předcházela jeho praxe s vedením accountských týmů v agentuře Bistro, kde se od jejího založení spolupodílel na obchodním i personálním růstu. V roli stratéga je podepsán pod komunikačními kampaněmi pro klienty jako Škoda Auto, Krušovice, Activia, Sazkabet, Generali Česká pojišťovna, Adidas, Google UK a řadou dalších.

V reklamě začínal v digitálním oddělení McCann Ericsson, rok strávil v mezinárodním týmu agentury SinnerSchrader a samostatně se věnoval také copywritingu a překladatelské činnosti. Tomáš se věnuje také lektorské činnosti, přednáší studentům Creative Academy.

V Publicisu povede jako „head of stratégy“ osmičlenný strategický tým, který pokrývá široké spektrum expertíz od pokročilé analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR až po brand planning. Na jaře tým posílil Tomáš Mrkvička, dlouholetý ředitel strategického plánování VMLY&R. Martin Ježek, který tým dosud vedl, v něm bude nadále působit v roli konzultanta.

„Široké pokrytí komunikačních disciplín, silná základna klientů a řada zkušených stratégů. To jsou předpoklady, které mohou Publicis Groupe přivést do role hráče s nejsilnějším strategickým týmem na trhu. Mezi prioritami, na které se už nyní zaměřuji, je propojení a sdílení našeho know-how se zahraničními trhy v rámci skupiny Publicis a jejího globálního modelu Power of One, intenzivnější zapojení mediální a datově-technologické divize do strategického plánování a přizvání klientů blíže k procesům strategického plánování,“ uvádí ke směřování svého týmu Tomáš Preněk.

Další odchod z Dentsu

Pro skupinu Dentsu představuje Preňkův přestup odchod dalšího člověka, který v jejích agenturách působil dlouhé roky. Například už letos v dubnu opustil její řady Jan Galgonek, který založil a dvanáct let vedl agenturu Adexpres. Dnes se soustředí na společnosti, které založil či spoluzaložil, jako jsou Base Consulting, Wingbot.ai nebo DIVR Labs.

PSALI JSME
Adexpres dočasně povede Jiří Vítek z Dentsu

Krátce po něm odešla z Adexpresu i provozní ředitelka Lenka Auerová, která v agentuře pracovala přes devět let. „Jsou rozhodnutí a ROZHODNUTÍ. Jedno velké mám právě za sebou a odcházím z dentsu. Chci se naplno věnovat leadershipu, operativnímu řízení a firemní kultuře. Právě ta dokáže z běžné firmy udělat tu nejlepší. Z klasického týmu ten nejsoudržnější…,“ napsala tehdy mimo jiné na svůj LinkedIn.

Auerová dnes vede agenturu MediaSentics. Tu v květnu letošního roku založili Ondřej Kutiš s Michalem Majnušem, rovněž po svém odchodu z Dentsu. Kutiš přes osm let působil v Adexpresu, kde byl mimo jiné od září 2015 ředitelem pro programatiku a technologie. Majnuš působil téměř tři a půl roku přímo v Dentsu International, nejdříve vedl marketing, pak zastával pozici data solutions director.

ČTĚTE TAKÉ
Agenturu MediaSentics povede Lenka Auerová

Z Dentsu pak letos v březnu po více než roce odešel též zkušený reklamní odborník Petr Havlíček. Ten měl ve skupině na starosti řízení kompletní „creative line“ firmy a rovněž pracoval na přivedení značky McGarryBoven do Česka. V květnu pak začal řídit českou Zaraguzu.

PSALI JSME
Havlíček se rozhodl pro Zaraguzu. We are here... watch us!!!, vzkazuje

Zavřít reklamu

S lasery i roboty pomáhá hlídat lidem výdaje parta superzločinců

Starší článek

Rubikon PR začíná pracovat pro Korkumu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.