Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PMG
Lidé

Šéfovat digitálu v Premium Media Group bude Robin Kavalír

Redakce MAM13. 9. 202113. 9. 2021

Rozvoj digitálních řešení s cílem nabídnout klientům co nejkvalitnější digitální služby. Takový je hlavní cíl nového head of digital Robina Kavalíra, který do mediálního domu Premium Media Group nastoupil začátkem srpna.

V minulosti působil Kavalír na pozicích v mediálních společnostech Burda International CZ a Economia. „V Burda International CZ jsem strávil přes 3 roky na pozici head of administration, yield and traffic manager. Na starosti jsem měl primárně monetizaci digitálního prostoru, rozvoj digitálních produktů a správu výkonnostního marketingu a webové analytiky,“ vysvětluje Kavalír. Na předchozí pozici v Economii se zabýval výkonnostním marketingem a analytikou. Do Premium Media Group nastupuje s jasnou vizí dlouhodobé digitální strategie. „Mým primárním úkolem bude inovace stávajících produktů a rozvoj digitálních řešení, jež jsou logickým vyústěním směrů, kterým se Premium Media Group vydává, “ doplňuje Kavalír.

Kvalitní online je pro Premium Media Group jednou z největších priorit. Digitální kanály jsou totiž pro mediální skupinu velmi důležitou cestou, jak oslovit prémiovou klientelu. Pozice onlinu navíc poslední roky posílila, a to kvůli pandemii covid-19. „Digitál už dávno není jen o překlápění časopisů na web. Přináší řadu jedinečných příležitostí a chytrých řešení, která se mohou kombinovat a vzniká díky nim unikátní mix nástrojů, jak pracovat s našimi klienty,“ vysvětluje CEO Premium Media Group Štěpán Dlouhý a dodává: „Součástí našeho pole působení jsou kromě papírových časopisů také kvalitní weby, newslettery a sociální sítě. V rámci digitálních kanálů chceme využívat všechny možnosti, které prostor nabízí, a to i včetně přípravy podcastů a videí.“

Mediální skupina Premium Media Group tvoří mimořádný obsah pro náročnou cílovou skupinu. Věnuje se nemovitostem a bydlení, zdraví a kráse, zdravému životnímu stylu, sportu, gastronomii, umění, architektuře a designu. Díky unikátnímu distribučnímu seznamu zahrnujícímu nejbonitnější a nejvlivnější osoby v České republice a na Slovensku vydavatelství oslovuje své čtenářské publikum napřímo. Do portfolia vydavatelství patří magazíny prémiové kvality, které mají velkorysý formát a sběratelský charakter – byznys magazín Estate, revue pro českou a slovenskou architekturu Architect+, magazín věnující se umění Art Antiques, lifestylové časopisy Premium Golf a Premium Ski, byznys magazín Premium Brno a pololetník o designu a umění Art of Living. V rámci divize Custom publishing Premium Media Group vydává lifestyle magazín The Black Tie pro private banking klienty Friedrich Wilhelm Raiffeisen a high-end cestovatelský magazín Exclusive Tours pro stejnojmennou cestovní kancelář. V portfoliu má společnost také webové portály – Estate.cz zaměřující se na reality, Artantiques.cz a Artplus.cz věnující se umění, a Iconiq.cz pro ženy o módě, kráse a stylu.

Zavřít reklamu

Do světa e-sportu stále více pronikají ženy. Roste také počet diváků i zájem značek

Starší článek

Soutěž Flema Meda Awards zná finalisty

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.