Foto: Better

Senior account manažerkou agentury Better je Karolina Krulová

3. 8. 2021 11:08

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Krulová s sebou přináší zkušenosti s event managementem, PR a marketingem, pracovala v agenturách Media Age či S&K Public.

Do digitální kreativní agentury Better na pozici senior account manažerky Karolina Krulová. Největší životní zkušenosti jí podle vlastních slov přinesla pracovní stáž ve Vídni, kde se věnovala překladům, PR textům a organizování akcí v rámci Českého centra a Velvyslanectví ČR. Další zkušenosti nabrala na radnici městské části Brno-střed, kde působila na Oddělení vnějších vztahů jako manažerka public relations a komunikace.

Později se několik let pohybovala v oblasti PR a marketingu. V reklamní agentuře S&K Public pracovala jako account / project & event manažerka, v kreativní agentuře Media Age zastávala pozici idea makera a projektové manažerky. Poté přešla do internetové agentury Q2 Interactive, kde působila jako projektová manažerka a team leader.

„Když jsem s marketingem začínala, vše se odehrávalo primárně offline. Banner byl tehdy fyzicky vyvěšená reklama na budově, nikoliv reklama na internetu. Postupem času a nárůstem klientů a jejich požadavků jsem však nabrala více zkušeností s online marketingem. Dnes se to prolíná a nedokážu to oddělit. Jsem ráda, že máme v Betteru klienty, kde oba světy marketingu můžeme propojovat,“ říká Karolina, která se během své kariéty podílela na projektech pro klienty jako je Porsche Česká republika, Audi, Servind, Siemens či ABB.

Foto: Better

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení