Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heureka
Lidé

Heureka posiluje na strategických pozicích. Výkonným ředitelem pro Česko a Slovensko se stal Jan Mayer

Pavel Hejkrlík1. 7. 20211. 7. 2021

Vedle něj od července nastoupí na pozici COO Michal Vodák a HR skupiny bude nově řídit Martina Chloupková, která přišla ze Slevomatu.

Managing directorem pro českou a slovenskou Heureku se od začátku července stává Honza Mayer. Zároveň mění Heureka Group strategické vedení. Novým COO se stává Michal Vodák, CEO celé skupiny nadále zůstává Tomáš Braverman, jehož hlavní prioritou se stane především strategické vedení, vize skupiny a hledání nových příležitostí pro rozšíření do dalších zemí. 

V březnu 2021 došlo k akvizici Datawepsu a celý proces integrace byl úspěšně zakončen další změnou ve strategickém vedení Heureky. Nově bude veškeré aktivity české a slovenské Heureky zastřešovat jako výkonný ředitel pro Českou republiku a Slovensko Honza Mayer. Na lokálních trzích je pro Heureku klíčová oblast customer success a péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Kromě této podpory bude kladen velký důraz na zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza právě z Datawepsu, u jehož zrodu byl a který řadu let vedl. 

Michal Vodák

Novým COO Heureka Group se od července stává Michal Vodák, který doposud zastával pozici CCO. Vodák bude zodpovědný za koordinaci managing directorů všech zemí, ve kterých skupina Heureka Group působí. Kromě toho propojí veškeré obchodní aktivity napříč zeměmi, například Yield, performance nebo brand marketing. Před Heurekou sbíral Michal Vodák mnohaleté zkušenosti s marketingem, digitalizací a vedením tuzemských i zahraničních týmů ve firmě Schaeffler, Mars nebo v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz. 

Do čela HR celé skupiny nastupuje od začátku července Martina Chloupková ze Slevomatu, která má za úkol personálně podpořit růst firmy a spoluvytvářet prostředí pro práci napříč mezinárodními týmy. Zkušenosti s mezinárodním prostředím sbírala Martina Chloupková v předchozím působení v americkém Aramarku či francouzském Edenredu, do Heureky přichází z oboru e-commerce, konkrétně Slevomatu. Jednou z výzev Martiny bude personálně podpořit růst firmy o více než 110 nových kolegů a ve všech zemích spojit kulturu, hodnoty a principy chování. 

Martina Chloupková

„K rozvoji nejsilnějšího e-commerce hráče v regionu je potřeba správný tým profesionálů, který má zkušenosti, vizi, touhu posouvat věci dopředu a mezi kterými funguje chemie. Jsem rád, že v Heurece dlouhodobě držíme takový tým a Honza Mayer do něj přirozeně zapadl. Pokračovat v tomto trendu i při náboru nováčků bude velkým úkolem i pro Martinu Chloupkovou,” říká ke změnám v Heureka Group její CEO, Tomáš Braverman a dodává: „Během posledních let jsme prošli významnou transformací, a mnohem více se otevřeli partnerům napříč všemi trhy. Rozšiřování a posilování těchto aktivit bude jednou z klíčových priorit pro Michala Vodáka.”

Zavřít reklamu

Kláštorná Kalcia ušetří každý rok přes 420 tun plastu

Starší článek

Resale Report 2021: Trh s oblečením z druhé ruky láme rekordy a láká tradiční prodejce módy

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.