Foto: Dentsu

PR a komunikaci skupiny Dentsu vede Veronika Boráková

11. 6. 2021 14:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Boráková bude mít na starosti nastavení nové strategie marketingové, PR i interní komunikace, včetně aktivit v oblasti společenské odpovědnosti a event managementu.

Skupina Dentsu, jejíž součástí jsou například agentury Adexpres, Bistro Social nebo DentsuX, v květnu posílila svůj komunikační tým. Na pozici head of PR & communication nastoupila Veronika Boráková.

Do Dentsu nastoupila v květnu po ročním působení v realitním start-upu Reas, kde řídila externí komunikaci firmy a projektu Atlas cen. Dříve také zastávala pozici Specialisty komunikace ve společnosti Sodexo. Kariéru zahájila v agentuře Crest Communication, kde se starala o klienty převážně z oblasti developmentu a FMCG.

„Dentsu prošlo celosvětově i v ČR v posledních měsících velkou transformací, která by se měla odrazit v naší komunikaci uvnitř i navenek. Veroničiným úkolem bude podpořit nejen komunikaci jednotlivých brandů, ale také vnímání celého Dentsu jako experta na reklamní trh a partnera pro klienty, kteří chtějí komplexní služby napříč celým marketingovým spektrem,“ komentuje novou posilu Petr Chajda, CEO Dentsu International pro Česko, Slovensko a Maďarsko

Veronika Boráková vystudovala český jazyk na Ostravské univerzitě a Sociální a mediální komunikaci na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze.

Foto: Dentsu

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.