Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Publicis Groupe
Lidé

Komunikační divizi Publicisu vede nově Tomáš Kleňha

Redakce MAM29. 6. 202129. 6. 2021

Někdejší dlouholetý ředitel agentury Isobar a člen představenstva skupiny Dentsu řídí divizi, do níž spadají značky Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL. Vystřídal Pavlu Nýdrle, která ze skupiny odejde v lednu 2022.

Novým členem boardu komunikační skupiny Publicis Groupe se stal Tomáš Kleňha. Z pozice chief communications officer vede jednu z jejích tří divizí, která se zaměřuje na strategii značek, kreativu, tvorbu obsahu, PR, sociální média a influencer marketing. Navenek ji reprezentují značky Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL.

Vedle dalšího rozvoje agentur se v duchu dlouhodobé strategie Power of One zaměří na prohloubení jejich spolupráce se dvěma zbylými divizemi skupiny (média a data & tech). Vedení komunikační divize převzal po Pavle Nýdrle, která Publicis Groupe opustí v lednu 2022 po dokončení integrace agentur skupiny Kindred Group. Tu Publicis Groupe koupila v roce 2018.

„Po odchodu z Dentsu jsem si dal od světa reklamy na rok pauzu. Když jsem ale dostal nabídku z Publicis Groupe a seznámil se s vizí skupiny, hned jsem dostal chuť do tohoto rozjetého procesu naskočit. Přesvědčil mě hlavně model Power of One založený na integraci všech marketingových disciplín do jednoho celku a možností skládat klientům týmy přesně na míru jejich potřebám. Když k tomu přidáte silný strategický tým a agenturní značky, které patří mezi legendy oboru, musel by být člověk slepý, aby neviděl obrovský potenciál, který v tomto domě je,“ řekl Tomáš Kleňha.

Kleňha se v reklamním prostředí pohybuje od roku 2006. Mimo jiné spoluzaložil a deset let vedl agenturu Prague Bistro (později Isobar) a působil jako člen představenstva českého zastoupení mezinárodní komunikační skupiny Dentsu. Pod jeho vedením se Prague Bistro proměnilo z původně digitální produkce v plnohodnotnou kreativní agenturu, která na českém trhu posbírala desítky nejrůznějších ocenění. Následně spoluzaložil také její sesterskou agenturu Bistro Social a později už v rámci Dentsu i adaptační agenturu Spectra.

„Budoucnost našeho oboru je v inovacích a marketingových technologiích. Pavla Nýdrle se v těchto oblastech skvěle orientovala a v čele naší komunikační divize odvedla obrovský kus práce. Za to jí patří velký dík. Jsem přesvědčen, že Tomáš Kleňha je nyní tím nejlepším, kdo může na její práci navázat. Nebojí se změn, má podnikatelského ducha a ze svého předchozího působiště má navíc zkušenosti s podobnou fúzí, jakou jsme si nedávno sami prošli,“ řekl Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

Zavřít reklamu

CPI Property Group se stala oficiálním partnerem ČOV až do roku 2024

Starší článek

Eventová platforma Happenee získala od Reflex Capital investici 1,5 milionu eur na další expanzi

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.