Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Marketup
Lidé

Lidi a kulturu v Marketupu povede Hana Slepičková

Jakub Křešnička28. 5. 202128. 5. 2021

Agentura, která má aktuálně 68 zaměstnanců, do konce roku očekává nárůst jejich počtu o 40 procent.

Hana Slepičková bude v Marketupu zodpovědná za nastavení a realizaci HR strategie na následující tři roky. Řeší revizi, automatizaci a exekuci všech HR procesů. S ohledem na vysokou poptávku po službách v oblasti digitálního marketingu je velkou výzvou posílení týmu o seniorní kolegy i mladé talenty. Agentura aktuálně zažívá významný nárůst počtu zaměstnanců. Aktuálně zaměstnává 68 lidí, během letoška se jejich řady rozšířily o 30 procent a do konce roku Marketup očekává nárůst o 40 procent.

Slepičková se také spolu s marketing a PR oddělením podílí na posílení employer brandu Marketupu. Další klíčovou oblastí je podpora firemní kultury výrazně orientované na well-being a rozvoj zaměstnanců i obchodních partnerů. Na své nové pozici people & culture director Slepičková nahrazuje Sáru Škvorovou, která po pěti letech působení v Marketupu odchází.

„HR je řemeslo jako každé jiné a zde se cítím být silná. Co je pro mne v Marketup výzvou? Sára Škvorová odchází po pěti letech od společnosti, kterou budovala spolu s jejími majiteli s láskou a péčí. Odvedla obrovský kus práce a bude těžké ji lidsky i profesně nahradit. Oblast digitálního marketingu je pro mne zcela nová. Čeká mne tedy cesta učení a nezbývá než doufat, že se moji kolegové, experti na digitální marketing, obrní trpělivostí,“ říká Hana Slepičková.

Slepičková má více než patnáct let zkušeností v oboru řízení lidských zdrojů. Prošla firmami různé velikosti i firemní kultury (Alza, Innogy, PPF a jiné). Poslední dva roky se spolu se svým týmem starala o tři provozní oddělení v internetového obchodu Alza.cz. Má hlubokou znalost procesů a nástrojů v oblastech výběru a rozvoje zaměstnanců. Bohaté zkušenosti má i v outplacementu respektive pracovněprávní legislativě i spolupráci s obchodními partnery. Do Marketupu přináší své know-how v řízení výkonu, talent a succession managementu.

Zavřít reklamu

Rostoucí Proficio povede v Praze Lukáš Cikánek

Starší článek

Hybridní eventy zůstanou. Zástupci významných firem představili v O2 universu vize pro budoucnost

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.