Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

13. 4. 2021 16:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie, návratu k týdennímu režimu ze současné čtrnáctidenní periodicity a na dalším rozvoji mediální platformy Eura.

Etrych přichází do Eura po devítiletém působení ve vydavatelství Economia, kde zastával pozici hlavního editora a vedoucího editorů Hospodářských novin. Ve vydavatelství v minulosti také. vedl workshopy mobilní žurnalistiky. V médiích se pohybuje od konce 90. let, do Economie přišel z deníku Právo, předtím působil například v deníku 24 hodin někdejšího vydavatelství Ringier ČR nebo v Českém rozhlasu. Věnuje se i filmové produkci ve vlastním studiu Aquarius Pictures.

Magazín Euro, původně titul vydavatelství Mladá fronta, patří od února 2021 vydavatelské společnosti New Look Media, jejímž jednatelem je Miloš Štěpař. V portfoliu vydavatelství jsou také tituly Muži v Česku a Dolce Vita.

Foto: New Look Media

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.