Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
„Vedení marketingového týmu pro Pivovary Staropramen je pro mě velkou výzvou. Společně nás čeká několik velmi ambiciózních projektů, ať už jde o uvedení novinek na trh či vrchol partnerství s fotbalovou reprezentací v podobě evropského šampionátu. I když současná situace příliš nenahrává rozvoji unikátní české pivní kultury, naše komunikační a marketingové strategie chceme neustále posouvat dopředu a společně tak dosáhnout skvělých výsledků,“ uvádí nový marketingový ředitel Pivovarů Staropramen David Zappe, jenž má s mezinárodním marketingem a reklamou více než dvacet let zkušeností.
Kariéru odstartoval v roce 2002 ve společnosti SABMiller v Maďarsku. Po následném působení ve významných společnostech v oblasti rychloobrátkového zboží (British American Tobacco, Kraft Foods nebo Scott Celaflor) se v roce 2012 vrátil k pivu, když se přesunul do společnosti Heineken. Zde zastával různé marketingové pozice devět let. Staral se v Česku o značky jako Krušovice, Zlatopramen, Březňák nebo Desperados, a povedlo se mu na trh uvést populární novinku – radlery. Řídil také marketing Heinekenu na Slovensku a nakonec byl dva a půl roku marketingovým ředitelem pivovaru Laško Union. K pivovarům Staropramen přešel v letošním březnu.
Rodným jazykem Davida Zappe je maďarština, plynně ovládá také češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu. Ve svém volném čase se nejraději věnuje turistice, paddleboardingu nebo literatuře a filmu.