Foto: Adexpres

Adexpres dočasně povede Jiří Vítek z Dentsu

6. 4. 2021 20:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Digitální agentura mění vedení po odchodu zakladatele Jana Galgonka, nový šéf vzejde z výběrového řízení v následujících měsících.

Pozici managing directora se rozhodl opustit Jan Galgonek, který společnost založil a do března letošního roku stál dvanáct let v jejím čele. Před pěti lety ji prodal mezinárodní síti Dentsu, do níž teď Adexpres spadá. Vedením agentury byl dočasně pověřen Jiří Vítek, který v Dentsu působí na pozici chief of media performance service Line CEE. Nový management pak vzejde z výběrového řízení, které se uskuteční v následujících měsících.

„Věřím, že nadešel ten správný okamžik se posunout dále v mém profesním životě a věnovat se novým byznysovým příležitostem. Strašně si vážím možnosti potkat za posledních dvanáct let tolik skvělých lidí, kteří se ke mně, k nám postupně přidali a pomohli sepsat úspěšný příběh kolem Adexpresu. Děkuji Dentsu za příležitost přivést Adexpres do korporátního světa a za důvěru přetavenou v rozhodnutí koupit v roce 2016 naši skupinu,“ uvedl odcházející Jan Galgonek.

„S Honzou jsme za ta léta společně pracovali na celé řadě národních i globálních klientů. To, že nás opouští, je mi lidsky velmi líto, ale věřím, že svůj velký potenciál využije při nových výzvách, které ho čekají,“ dodal k jeho odchodu generální ředitel Dentsu Czech Republic Petr Chajda.

Adexpres v čele s Jiřím Vítkem čeká podle tiskové zprávy již nyní mnoho úkolů. Vedle onboardingu nového klienta Danone, jde rovněž o výběr nového vedení, které bude pokračovat v původní misi značky, ale zároveň Adexpres posune na novou úroveň. Celá síť Dentsu aktuálně prochází globální restrukturalizací, díky níž chce nabízet ještě komplexnější portfolio služeb napříč všemi trhy, na kterých působí.

Foto: Adexpres

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.