Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Nevim, zpívají Marcell a Ben Cristovao v kampani O2

Nevim, zpívají Marcell a Ben Cristovao v kampani O2

Klip zpěváků podpoří rozšířenou nabídku tarifů pro mladé O2 You. Chce oslovit lidi skeptické k tradičním reklamním formátům, využije Instagram a TikTok.
Redakce MAM 12. 4. 202212. 4. 2022
Ondrášovka přichází v kampani s novým designem etiket a ekologičtější lahví

Ondrášovka přichází v kampani s novým designem etiket a ekologičtější lahví

Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve.
Redakce MAM 6. 4. 20226. 4. 2022
Chytrou síť střídá inteligentní síť v kampani O2 s novou znělkou

Chytrou síť střídá inteligentní síť v kampani O2 s novou znělkou

Kampaň láká na rychlé 5G připojení postupně modernizované sítě. Digitální postava ženy zůstává i s novým sloganem a jinglem od Karla Havlíčka.
Redakce MAM 4. 4. 20225. 4. 2022
Wolt má první televizní spot v Česku

Wolt má první televizní spot v Česku

Kurýrní služba pro rozvoz jídla připravila reklamy s konceptem od agentury Triad, s produkcí WeAre a v režii Luboše Rezlera.
Redakce MAM 4. 4. 20228. 4. 2022
AktualizovánoUkrajinaRozhodnou činy každého z nás, připomíná spot na podporu Ukrajině

AktualizovánoUkrajinaRozhodnou činy každého z nás, připomíná spot na podporu Ukrajině

Příběh s ukrajinskou učitelkou klavíru vychází ze skutečné události, jejíž aktéři si zahráli i v reklamě. Kreativu vytvořila spolu s AKA agentura WMC Grey.
Jakub Křešnička 31. 3. 202231. 3. 2022
„Tekoucí billboard“ chce bořit stereotypy a tabu kolem inkontinence

„Tekoucí billboard“ chce bořit stereotypy a tabu kolem inkontinence

Značka Elvie si společně s kreativní agenturou Don’t Cry Wolf vzala na paškál tabuizované téma inkontinence v nové neotřelé OOH instalaci s cílem rozproudit veřejnou debatu o tomto tématu. Zároveň upozorňuje na…
Redakce MAM 31. 3. 202231. 3. 2022
AdvertorialTvořte s námi obraz budoucnosti

AdvertorialTvořte s námi obraz budoucnosti

Když je úspěch celistvé futuristické HR komunikace založen nejen na moderních technologiích, ale i na několika dnech a nocích sváření, řezání, lepení…
David Michálek, Etnetera Motion 31. 3. 202231. 3. 2022
Leoš Mareš jako Jon Snow pro start HBO Max

Leoš Mareš jako Jon Snow pro start HBO Max

HBO Europe s agenturou Socialpark převlékly influencery za filmové postavy. Z Jirky Krále je Voldemort, z LucyPug Wonder Woman, z Bé Hà Nguyen Catwoman.
Jakub Křešnička 29. 3. 202231. 3. 2022
Hornbach přichází s jarní reklamní kampaní Zahrada na útěku

Hornbach přichází s jarní reklamní kampaní Zahrada na útěku

Společnost Hornbach ve spolupráci s německou agenturou Heimat představuje kampaň, která má zahájit novou zahradní sezonu. Ústředním prvkem jarní komunikace Hornbachu je spot ukazující, co všechno se může přihodit,…
Redakce MAM 28. 3. 202229. 3. 2022
Concept má novou komunikaci od LuckyU

Concept má novou komunikaci od LuckyU

Východočeská firma si ve výběrovém řízení vybrala koncept opírající se o spoty, které natáčela produkce Old&Rich s režisérem Jiřím Horenským.
Redakce MAM 28. 3. 202228. 3. 2022
Andy Schleck zkouší fanoušky cyklistiky v novém spotu se Škodou

Andy Schleck zkouší fanoušky cyklistiky v novém spotu se Škodou

Sto dní před startem Tour de France se Škoda Auto podívala do Kodaně, místa letošního startu, kde v novém voze Enyaq iV provezl fanoušky cyklista Andy Schleck.
Pavel Hejkrlík 28. 3. 202225. 3. 2022
Firma Nike na ikonické ploše v Tokiu spustila historicky první 3D venkovní kampaň

Firma Nike na ikonické ploše v Tokiu spustila historicky první 3D venkovní kampaň

Obří digitální plocha na tokijské stanici Shinjuku funguje něco přes rok, ale za tu dobu z hlediska pozornosti, jež získává napříč médii, stala legendární. Nyní se ji rozhodla v historicky první 3D OOH kampani…
Pavel Hejkrlík 24. 3. 202224. 3. 2022
  • Předchozí stránka
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 31
  • Další stránka
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.