Foto: Sanofi

Paralen v kampani od Publicisu vyzdvihuje mateřskou péči

23. 9. 2022 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sanofi spustila po pěti letech první brandovou kampaň pro Paralen. Poběží do poloviny října v televizi, online i v tisku.

Cílem kampaně společnosti Sanofi na Paralen 500 mg, která je první brandovou komunikací značky po pěti letech, je posílit vnímání přípravku jako léku proti horečce a bolesti, který v českých domácnostech pomáhá po generace. V Česku a na Slovensku poběží do poloviny října. Kreativní koncept kampaně připravila komunikační skupina Publicis Groupe

Nová televizní reklama, na níž se jako produkce podílela Creative Embassy a pod režií je podepsaný Jan Švejkar, diváka provází příběhem jedné rodiny od 90. let minulého století až do současnosti. Vyzdvihuje nikdy nekončící mateřskou péči a oproti předchozí produktové komunikaci více cílí na emoce. Vedle televize běží kampaň také v online médiích a tisku.

„Cílem nové kampaně je vyzvednout důležitost a přínos léku Paralenu 500 mg v léčbě mírné bolesti, kdy už nyní zastává významné postavení, ale většina spotřebitelů si jej v současnosti spojuje právě s chřipkou a nachlazením,“ říká brand lead Sanofi Barbora Marečková a dodává: „Paralen je tradiční ověřená značka, což dokazuje i to, že již několik let po sobě získala se svou řadou Paralen Grip ocenění Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Volně prodejných léků na chřipku a nachlazení.“

Podle Petra Rotha, kreativního ředitele Publicis Groupe/Saatchi & Saatchi, koncept všechny hlavní brand atributy, jako jsou spolehlivost, důvěryhodnost, tradice a především péče, personifikovány do postavy maminky. „Je to charakter, který v naprosté většině lidí automaticky vzbuzuje pozitivní emoce. Abychom ale nebyli prvoplánově ‚slzotvorní‘, zobrazujeme mateřskou péči jako něco, co nás v dětství může někdy až otravovat. A až jako dospělí pochopíme a doceníme, že to s námi máma myslí vždycky dobře,“ dodává Roth.

Vizitka kampaně:
Klient: Sanofi – Paralen 500 mg
Agentura: Publicis Groupe
Account director: Lucie Dubová
Account manager: Linh Chi Nguyen
Creative director: Petr Roth
Art director: Jakub Havlík
Ideamaker/copywriter: Barbora Lazarczyková
Produkční agentura: Creative Embassy
Režie: Jan Švejkar

Foto: Sanofi

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.