Foto: Naděje

Organizace Naděje oslovuje dárce kampaní od AZN kru

29. 9. 2022 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nezisková organizace, která pomáhá lidem s řešením dluhů, bojuje s vlastním podfinancováním. Shání dárce pro zajištění provozu.

Naděje vznikla jako jedna z prvních neziskových organizací po roce 1989. V současné době působí téměř na celém území republiky a poskytuje pomoc lidem v nouzi. Například v Ústeckém kraji, který je již několik let v žebříčku předluženosti obyvatel na prvním místě v rámci celého Česka, provozuje Naděje provozuje tři pobočky dluhových poraden. Ty díky akreditaci od Ministerstva spravedlnosti nabízí služby v oblasti oddlužení, věnují se odbornému poradenství v otázkách osobních bankrotů a exekucí. Zdarma také pomáhají při komunikaci s úřady, věřiteli, insolvenčními správci a soudy. Jen loni pomohla Naděje téměř 500 lidem s nezvladatelnou finanční situací.

Teď ale sama nezisková organizace Naděje bojuje s dlouhodobým podfinancováním ze strany státu. „Každá z Dluhovek pomůže týdně deseti klientům řešit jejich nepříznivou finanční situaci. Služba je ale dlouhodobě podfinancovaná, jen letos nám chybí půl milionu korun na zajištění jejího provozu. V době ekonomické krize tak hrozí omezení poskytované pomoci, na níž lidé v místech našeho působení dlouhodobě spoléhají. Oslovili jsme proto HeroClan, kteří nás propojili s AZN kru,“ říká Richard Brejša, který působí jako PR pracovník a asistent oblastní ředitelky.

Díky spolupráci s AZN kru tak vznikla kampaň, která má za cíl zviditelnit činnost Dluhovek v Ústeckém kraji a zároveň oslovit dárce a získat finanční příspěvky na jejich fungování.

Vizitka kampaně:
Klient: Naděje
Idea a kreativa: AZN kru
Fotograf: Robin Skotnicki
Grafika: Jaro Maso
Copywriter: Helena Johnston
Retuše: Petra Vokjan
Scéna: Marek František Špitálský

Foto: Naděje

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.