Foto: Forky's

Dáme jídlo podporuje kampaní Forky’s, zapojí i Bena Cristovao

9. 8. 2022 13:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veganskou restauraci podpoří promo na sociálních sítích či platformě Dáme jídlo. Rozvážet bude i zpěvák Ben Cristovao, který dříve pro Forky’s vytvořil burger.

Veganská restaurace Forky’s má exkluzivní partnerství s platformou Dáme jídlo, která se ji snaží podpořit speciální kampaní. Vedle tradičního proma na platformě a reklamní kampaně na sociálních sítích přichází i s kreativnějšími aktivacemi, jednou z nich je speciální hvězdné delivery.

„Věříme, že partneři, kteří si vybrali naši platformu pro strategickou spolupráci, by měli dostat adekvátní marketingový prostor. I proto hledáme cesty, jak tyto restaurace ještě více zviditelnit. Srpnová kampaň pro bistro Forky’s je jedna taková ukázka,“ poznamenal Milan Menda, šéf key account manažerů v Dáme Jídlo. „Hvězdné delivery je pro náš typ podnikání přirozený způsob propagace. Každý z nás má nějakou oblíbenou restauraci nebo alespoň kuchyni, ani slavné osobnosti nejsou výjimkou,“ dodal Radek Hanzlík, senior brand manažer v Dáme jídlo.

Zákazníkům bistra Forky’s tak objednávky vedle klasických kurýrů Dáme jídlo v jednom speciálním dni doručí i umělec a dlouholetý vegan Ben Cristovao. „Do Forky‘s chodím pravidelně, jejich burger nemá konkurenci. Ujíždím ale i na tempeh mango salad nebo kebab wrapu. Je super, že lidi budou moct ochutnat v rámci speciální nabídky menu právě tyhle jídla. Luboš Vidlička a jeho tým je neskutečnej v možných kombinacích chutí, které dokáže lidem nabídnout. Známe se několik let a o to víc jsem rád, že můžu být jejich ‚speciálním‘ kurýrem,“ doplnil Cristovao.

Cristovao mimo jiné pro Forky’s už v roce 2019 připravil speciální Venice Beach Burger. Ten mimo jiné ochucovala lilkovou „slanina“ v BBQ marinádě.

„Ben nás podporuje již od našich začátků v Česku, kdy bylo veganských restaurací po málu. Proto máme velkou radost, že to bude on, kdo zákazníkům naše jídlo doručí. Zároveň nás těší podpora ze strany Dáme jídlo. Platformu jsme si vybrali pro exkluzivní spolupráci, protože je plná ochotných lidí, kteří nám vždy vyjdou maximálně vstříc,“ uvedl Luboš Vidlička, zakladatel Forky‘s.

Součástí srpnové kampaně budou vedle speciální delivery také push notifikace v aplikaci Dáme jídlo, promo na sociálních sítích, nebo třeba direct mailing.

Foto: Forky's

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.