Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Yello
Kampaně

Yello spustil taktickou kampaň od Kaspen/Jung von Matt

Tisková zpráva11. 7. 202211. 7. 2022

Kampaň navazuje na předchozí komunikaci modernějším konceptem. Benefity služeb dodavatele energií představují mluvící spotřebiče.

Společnost Yello přichází po dvou letech s novou komunikační kampaní. Cílem je komunikovat vybrané benefity energií od značky Yello. Strategický přístup a kreativní ztvárnění si vzala na starost agentura Kaspen/Jung von Matt, která obhájila pozici kreativní agentury v jarním výběrovém řízení společnosti.

„Divákům chceme připomínat to, co se u nás nikdy nezmění – tedy dlouhodobá stabilita, férový přístup a starostlivost o naše zákazníky. A přesně takový příběh i strategické zohlednění stávající situace a změny chování lidí nám agentura Kaspen/Jung von Matt naservírovala. Oslovilo nás jejich přemýšlení a kreativní příběh,“ uvedl Michal Kulig, ředitel společnosti Yello v České republice. Příběh je sice nově pojatý, nicméně navazuje na komunikaci, kterou si lidé pamatují z předchozích kampaní.

Kampaň odstartovala 11. července a objevuje se v TV, digitálu a Printu. Jde už o třetí kampaň. Zatímco první byla čistě akviziční a animovaným způsobem poukazovala na to, že Yello dokáže elektřinu i plyn dodávat výhodněji, druhá s novým konceptem, ve kterém se poprvé v hlavní roli představily spotřebiče, zdůrazňovala etablování značky – opět převážně animovaným způsobem.

Nová reklamní kampaň prezentuje benefity spolupráce se značkou Yello prostřednictvím rozhovorů s každodenními klienty – domácími spotřebiči. Do role tazatele byla zvolena lampička, která si povídá s dalšími spotřebiči. „V dialozích jsme se snažili o co největší autenticitu, i když jde o neživé předměty. Každému spotřebiči jsme vtiskli osobitý charakter jak vizuální stylizací, tak hlasem, takže v nich diváci možná poznají nějakého kolegu ze své práce. Nasvícením interiéru jsme se pak snažili vytvořit příjemnou atmosféru Yello domácnosti. O něco více než spotřebiče potom ožívá samotná lampička, kterou jsme vymodelovali ve 3D, abychom nad jejím hereckým projevem měli co největší tvůrčí kontrolu,” uvedla Iva Nitkulinec, head of art agentury Kaspen/Jung von Matt.

Reklamní kampaň poprvé upustila od žlutého, čistě animovaného ztvárnění a používá celobarevný hraný formát s prvky animací. Kromě lampičky v ní vystupuje sporák, tiskárna, tablet, lednička a také pojistková skříň, která je v barvách mateřské společnosti PRE a poukazuje na stabilitu značky Yello. Společné je pro spotřebiče světelně pulzující mluvítko – to odkazuje na palubní počítač HAL 9000 z vesmírné lodi Discovery One v příběhu Arthura C. Clarka Vesmírná odysea.

„Odstartovali jsme taktickou kampaň, která ukazuje nejen naše benefity a stabilitu, ale v závěru si připíjíme také na naše letošní desáté výročí. Jsme stabilním předním alternativním dodavatelem energií s férovým jednáním. Osobně jsem se byl podívat na natáčení a na vlastní oči jsem viděl, jak i v dnešní době je stále náročné a sofistikované natočit kvalitní televizní spot,“ dodal mimo jiné Michal Kulig.

Vizitka kampaně
Klient: Yello
Reklamní agentura: Kaspen/Jung von Matt
Creative director: Lester Tullett
Art director: Iva Nitkulinec, Matuš Němčík, Vítězslav Mecner, Tomáš Minarovič
Copywriter: Julie Vernerová, Petra Sedláčková, Dušan Koutský
Strategy director: Leon Sverdlin
Account director: Tereza Faltová
Account manager: Nikola Luzárová
Account executive: Michaela Martínková
Režie: Jan Zajíček
Produkce: Bypass
Hlasy:  Dagmar Čárová, Daniel Čech, Lucia Čižinská, Jaroslav Mendel, Jana Plodková, Tomáš Pšenička a Pavel Vondra

Zavřít reklamu

Netřídit je trapas, ukazuje kampaň podporující snížení uhlíkové stopy

Starší článek

Placenou TV nemá 44 procent Čechů. Pro třetinu je drahá

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.