Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Růžový slon slaví dvacet let s další animovanou kampaní

Redakce MAM25. 7. 202225. 7. 2022

Ruzovyslon.cz odstartoval oslavy kampaní vytvořenou společně s agenturami Brand Family a Motionhouse. Navážou na ni billboardy a slevové akce.

Do konce srpna poběží na kanálech Nova a Markíza kampaň společnosti Ruzovyslon.cz, která slaví 20. Výročí od svého vzniku. V kreslené kampani se opět objevuje maskot růžového slona s hlasem herce Martina Stránského. Limuzínou přijíždí k nazdobené prodejně s růžovým kobercem a všude vidí „samé dvacítky“. E-shop totiž k dvaceti letům nabízí slevu dvacet procent na dvacet bestsellerů ze svého sortimentu.

Kampaň vznikla in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse. Vedle televize se objeví i online a v rozhlasu. Na spoty navážou billboardy a speciální slevové akce.

„Stejně jako maskot Růžový slon, i náš e-shop prochází podobnou symbolickou změnou. S oslavou dvacátých narozenin již Růžový slon není žádný nezkušený náctník, má za sebou první důležité životní zkušenosti a experimentování. S přibývajícím věkem navíc prohlubuje své znalosti ve vlastní identitě a poznávání, má tendence k navazování dlouhodobých vztahů. Stejně tak i my se snažíme o budování dlouhodobého vztahu s našimi zákazníky,“ komentuje majitel společnosti Adam Durčák.

Durčák původně provozoval v Havířově internetovou kavárnu, v rámci které prodával volně šiřitelné hry a software. Nejúspěšnější byly erotické hry, které́ se mimo jiné prodávaly na erotických veletrzích. Právě tam se seznámil s několika dodavateli. V roce 2002 se tedy v Havířově otevřela první kamenná prodejna erotických pomůcek pod názvem sexshop Havířov. O rok později se prodejna rozšířila o půjčovnu VHS kazet a video kabinky. V roce 2008 se spustil e-shop ruzovyslon.cz, kamenná prodejna se přejmenovala na Růžový slon.

Čtěte také
Už máte digitálního maskota?

Během let 2010 až 2017 došlo ke zvětšování a modernizaci plochy prodejny i skladových prostorů pro e-shop. V roce 2019 se spustil nový e-shop napojený na nově implementovaný systém ABRA Gen. Růžový slon expandoval na Slovensko. V roce 2020 se dále rozšířily pracovní prostory, stěhoval se sklad i expedice. Došlo k rebrandingu loga a maskota Růžového slona. Růžový slon navázal pravidelnou spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, v rámci různých průzkumů mapuje sexuální chování české populace. V roce 2022 Růžový slon expanduje do Maďarska.

„Již od začátku se snažíme být průvodci světem sexu, pokoušíme se měnit pohled české populace na sexualitu, vztahy a intimitu. Právě proto vybíráme nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa, které náš tým expertů předem testuje, poskytujeme i odborné poradenství nejen v prodejnách, ale i na e-shopu. Čím dál více se také zabýváme problematikou zdravé sexuality, sexual wellness a mindfulness,“ vysvětluje Adam Durčák.

Psali jsme
Erotickým inzerentům kraluje sexshop Růžovýslon.cz

Zavřít reklamu

Lékárna.cz bude celá na Cruxu

Starší článek

Ondřej Machala je novým CEO Ovečkárny

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.