Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Radegast
Kampaně

Radegast s velbloudy vyzývá k šetření s vodou

Redakce MAM8. 7. 20228. 7. 2022

Značka kampaň „Vezmi si na hrb boj o vodu“ připravila s Boomerang Communication. Má výzvy pro fanoušky i influencery.

Kampaň Vezmi si na hrb boj o vodu spustil Radegast už 17.června v rámci Světového dne boje proti suchu a rozšiřování pouští. Už den předtím se v ulicích Prahy a Ostravy procházeli velbloudi, kteří měli následně před Radegastovnami na problematiku šetření vody a jejího zadržování v krajině upozornit.

„Velbloud je přirozený symbol pouště a sucha, proto jsme ho využili, abychom na situaci upozornili. Pokud se společně nepustíme hned do boje, je možné, že se taky budeme s velbloudy setkávat běžně,“ uvedl Josef Jalůvka, senior brand manažer značky Radegast.

Následně se fanoušci mohli na stránce radegast.cz/bojovodu po dobu deseti dní zapojit do první části kampaně nahráním účtenky s nákupem piva Radegast. Za každou vloženou účtenku následně pivovar Radegast pořídí zavlažovací vak ke stromům, které věnuje do nejsušších míst v České republice.

Během celého léta pak můžou fanoušci přijmout některou z dalších výzev – například utahovat kohoutky, neholit se nebo vylít kbelík vody do přírody.

Do kampaně se zapojují také influenceři, kteří budou přijímat výzvy dle svého vlastního uvážení a komunikovat jejich plnění na sociálních sítích. Prvním z nich je moderátor Tomáš Zástěra.

Celou kampaň se sloganem Vezmi si na hrb boj o vodu připravila a koordinuje pro Radegast agentura Boomerang Communication. Její součástí jsou online výstupy, komunikace na sociálních médiích nebo PR komunikace, vznikající ve spolupráci s agenturou Crest Communication a upravený TV spot s Václavem Vašákem.

Radegast na jeden půllitr piva se spotřebuje pouze 1,205 l vody, oproti průměrným 1,5 – 2 litrům v jiných pivovarech. Péče o vodu patří i k dlouhodobým tématům značky a Radegast proto podporuje řadu projektů v regionu, týkajících se péče o krajinu a zadržováni vody v ní.

Vizitka kampaně
Klient: Radegast
Agentura: Boomerang Communication
Robert Marek – senior project team leader
Pavel Sobek – idea maker
Tomáš Cibor – strategic planner
Josef Hájek – social media manager
Petr Kollarčík – art director
&
Velbloudi.cz / Žaneta Krátošková
Zoochov Kružberk / Tomáš Pater

Zavřít reklamu

Výčepní Pilsner Urquell opět prchali po karlovarské kolonádě

Starší článek

Výstava Play it again mapuje vizuály KVIFF

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.