Hornbach v Berlíně ukázal vířivku v teniskách

14. 7. 2022 10:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

S agenturou Heimat a obchodem 43einhalb postavil řetězec hobbymarketů vířivku ve tvaru tenisek Adidas ZX 10000. Navazuje na spolupráci s umělci.

Německý Hornbach z materiálů dostupných ve svých obchodech postavil tenisky stvořené ke koupání. Projekt The Sneakerpool – vířivky vestavěné do obřích tenisek Adidas ZX 10000 – vznikl ve spolupráci se specializovaným obchodem 43einhalb, agenturou Heimat Berlin a studiem Neulant van Exel. Představen byl na exkluzivní zahajovací party Premium Fashion Show Berlin, která se konala první týden v červenci. Kampaň řetězec dál využívá na sociálních sítích.

Model tenisek ZX 10000 byl původně součástí spolupráce Joint Path mezi Adidas Originals a 43einhalb, která byla navržena na oslavu desátého výročí obchodu. Nadměrná bazénová verze, kterou navrhlo a vyrobilo designové studio Neulant van Exel, udělala podle Hornbachu z této tenisky kultovní záležitost.

Projektem The Sneakerpool chce Hornbach kreativním způsobem dokázat, že možnosti projektového marketu Hornbach a DIY jsou neomezené. Zároveň připomíná, že sezóna venkovních bazénů je v plném proudu. Jedná se o další pokračování tradice mimořádných spoluprací s umělci a designéry.

Třeba už v roce 2020 čínský umělec Ai Weiwei instalací vytvořenou spolu s Hornbachem ukazoval, že umění může dělat i vlastnit každý. Weiwei vytvořil s řetězcem ve spolupráci s Heimat Berlin a Neutral Zurich skulpturu, kterou si pak mohl kdokoli postavit z materiálů dostupných v Hornbachu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.