Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Hornbach v Berlíně ukázal vířivku v teniskách

Redakce MAM14. 7. 202214. 7. 2022

S agenturou Heimat a obchodem 43einhalb postavil řetězec hobbymarketů vířivku ve tvaru tenisek Adidas ZX 10000. Navazuje na spolupráci s umělci.

Německý Hornbach z materiálů dostupných ve svých obchodech postavil tenisky stvořené ke koupání. Projekt The Sneakerpool – vířivky vestavěné do obřích tenisek Adidas ZX 10000 – vznikl ve spolupráci se specializovaným obchodem 43einhalb, agenturou Heimat Berlin a studiem Neulant van Exel. Představen byl na exkluzivní zahajovací party Premium Fashion Show Berlin, která se konala první týden v červenci. Kampaň řetězec dál využívá na sociálních sítích.

Model tenisek ZX 10000 byl původně součástí spolupráce Joint Path mezi Adidas Originals a 43einhalb, která byla navržena na oslavu desátého výročí obchodu. Nadměrná bazénová verze, kterou navrhlo a vyrobilo designové studio Neulant van Exel, udělala podle Hornbachu z této tenisky kultovní záležitost.

Projektem The Sneakerpool chce Hornbach kreativním způsobem dokázat, že možnosti projektového marketu Hornbach a DIY jsou neomezené. Zároveň připomíná, že sezóna venkovních bazénů je v plném proudu. Jedná se o další pokračování tradice mimořádných spoluprací s umělci a designéry.

Třeba už v roce 2020 čínský umělec Ai Weiwei instalací vytvořenou spolu s Hornbachem ukazoval, že umění může dělat i vlastnit každý. Weiwei vytvořil s řetězcem ve spolupráci s Heimat Berlin a Neutral Zurich skulpturu, kterou si pak mohl kdokoli postavit z materiálů dostupných v Hornbachu.

Zavřít reklamu

Zonky přidává na léto do kampaně nové spoty

Starší článek

Ikonické rivality, které psaly historii marketingu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.