Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Booking.com
Kampaně

Booking.com a UEFA chtějí inspirovat mladé fotbalistky

Jakub Křešnička18. 7. 202218. 7. 2022

Partnerství k Mistrovství Evropy ve fotbale žen podtrhuje nový úhel pohledu ve spotu od agentury Adam&eveDDB.

Společnost Booking.com spustila novou kampaň v rámci několikaletého partnerství s UEFA pro sponzoring Mistrovství Evropy ve fotbale žen. Připravila ji agentura Adam&eveDDB, která ve spolupráci s produkcí Object & Animal natočila i dvouminutový hlavní televizní spot. V něm děj diváci sledují z pohledu hlavní postavy – dítěte, které s fotbalem začíná. Sbírá první modřiny z pádů, tvrdě trénuje, zažívá první úspěchy i nezdary. Kope si i s maminkou, která nakonec přes Booking.com zajistí výlet na fotbalové mistrovství. Až pak se ukáže, že jde o mistrovství ve fotbale žen a celou dobu byla hlavní hrdinkou dívka, která nakonec pozná své vzory, jako je anglická fotbalistka Millie Bright či hráčka Linda Dallman v německé verzi spotu.

Projekt má hravým a zábavným způsobem vyzývat předsudky. Díky POV pohledu kamery si totiž divák může myslet, že celou dobu sleduje cestu malého kluka. Ostatně i v týmu hlavní hrdinky jsou jejími spoluhráči kluci.

Adam&eveDDB se s Booking.com vedle ženského fotbalu soustředila na podporu diverzity i za kamerou. Režii měla na starosti Natalie Rae a za kamerou stála Eira Wyn Jones. Ženy se podílely na práci jak za klientskou, tak agenturní stranu.

„Tato kampaň je jen začátek našich ambicí, jak ukázat sílu cestování, jak oslavit zážitky, které pomáhají utvářet a inspirovat budoucí generace,“ uvedla Selma Ahmed, kreativní ředitelka Adam&eveDDB.

Kampaň běží až do konce srpna ve Velké Británii a Německu, objevuje se v televizi, venkovní reklamě a rozhlasu, taktická aktivace prak probíhá ve spolupráci s ESPN v USA. Součástí jsou i další digitální aktivity včetně rozhovorů s fotbalistkami.

Zavřít reklamu

Už máte digitálního maskota?

Starší článek

Fantastické barvy místo šedi šíří Projekt Ihrisko se Semtex Street Water

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.