Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PRE
Kampaně

PRE rozjela kampaň od WMC Grey s prvním TV spotem

Redakce MAM7. 6. 20227. 6. 2022

Fantazijní cesta elektřiny od liščího ohonu až k elektromobilům představuje brand Pražské energetiky. Na reklamě v režii Martina Dudy se podílely Boogie Films a PFX.

Kampaň společnosti Pražská energetika s historicky prvním televizním spotem vsadila na pohádkový příběh přátelství zvídavého chlapce Přemka a jeho kamarádky lišky Eli. Ta se Přemkovi zjeví při hodině fyziky, kdy zapálený učitel vysvětluje známý pokus o vzniku elektřiny. Společně dodají energii elektrokoloběžce, elektromobilu, tramvaji, veřejnému osvětlení, hračkám v dětském pokojíčku i celému městu.

„Ukázat ve třiceti sekundách, co vše PRE dělá, jsme dokázali pomocí příběhu o tom, co všechno si malý chlapec myslí, že zmůže elektřina,“ uvedl David Suda, kreativní ředitel agentury WMC Grey, která za projektem stojí.

Postava lišky je vytvořená 3D efekty z dílny studia PFX. Spot režíroval Martin Duda a produkce se ujala Boogie Films. Televizní spot komplexně doplňuje i venkovní reklama a dvě vlny formátů pro digitál a sociální média. „Přemek a Eli primárně budují povědomí o značce, zároveň ale spot propaguje PRE jako infrastrukturního a elektromobilního partnera a dodavatele služeb – nejen elektřiny a plynu. Přestože PRE slaví 125 let, důležitými tématy jsou pro nás modernost a inovace. Proto jsme také zvolili technologii 3D efektů,“ přiblížil pojetí kampaně Viktor Procházka, šéf strategického marketingu PRE.

Hlavní misí imageové kampaně je budování pozitivního vztahu se značkou, ve spotu se díky reáliím projevuje historická provázanost s Prahou i tři hlavní oblasti činnosti Pražské energetiky – PRE mobilita, elektřina a plyn do domácností i elektřina pro celé město.

„Ačkoliv elektřinu používáme neustále, nikdo jsme ji neviděli. To nám dává prostor k představivosti, stejně jako v příběhu našeho malého hrdiny. Právě díky jeho fantazii zažíváme, kolik dobrého může elektřina od značky PRE přinášet,“ dodal Aleš Hron, stratég brandové komunikace WMC Grey.

Vizitka kampaně

Klient: Pražská energetika
Agentura: WMC Grey
Produkce: Boogie Films, PFX
Režie: Martin Duda

Zavřít reklamu

Disney+ startuje příští týden. Láká na rodinnou klasiku

Starší článek

Předsedou výkonné rady SPIR byl opět zvolen Michal Hanák

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.