Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PepsiCo
Kampaně

Podívejte se na kreativní tiskové reklamy, které fungují

Cannes LionsJakub Křešnička27. 6. 202227. 6. 2022

Přinášíme výběr nejzajímavějších reklam, které získaly ocenění na letošním festivalu kreativity Cannes Lions v kategorii Print & Publishing.

Better With Pepsi pro Pepsi od Alma DDB, Miami a PepsiCo

Zlatého lva získala nejsdílenější kampaň Pepsi, která vyšla z výzkumů, podle nichž lidé upřednostňují k burgerům limonádu této značky. Vzhledem k tomu, že velká část řetězců nabízí konkurenční Coca-Colu, najala agentura origami umělkyni, s jejíž pomocí seskládala loga řetězců tak, že odhalila skrytý symbol Pepsi.

Draw Ketchup pro Heinz Ketchup od Rethink Toronto

Dalším zlatem oceněná kampaň vznikla, když agentura požádala lidi z celého světa, aby nakreslili kečup. Naprostá většina z nich nakreslila lahve Heinz, což značka využila v tiskové i venkovní reklamě.

The Trash Collection 2021 pro IKEA od Try, Oslo

V rámci udržitelné strategie řetězce kampaň názorně ukázala, že co je pro jednoho odpad, může být pro jiného poklad. Nalezený vyhozený nábytek opravila a znovu prodávala, aby upozornila spotřebitele na službu Druhý život nábytku, která je dostupná i v Česku. V Cannes získala zlato.

Reverse Selfie pro Dove – Unilever od Ogilvy London

Zlatem ověnčená kampaň bojuje proti nízkému sebevědomí dívek kvůli retušovaným fotkám na sociálních sítích. Kampaň běží celosvětově včetně Česka, kde v rámci iniciativy #krasanepotrebujefiltr spustila na jaře edukační platformu pro školy i veřejnost s tréninkem pro orientaci na sociálních sítích a rozpoznání zkreslené reality.

Plant Based Whopper pro Burger King od David, Madrid

Bronz získala další z řady kampaní agentury David pro Burger King, která upozorňovala na produkty značky rostlinného původu. Milovníky masa lákala na šťavnaté vizuály, na nichž ale ve skutečnosti ukazovala červenou papriku, řepu a čekanku.

The Elections Edition pro An-Nahar Newspaper od Impact BBDO, Dubai, SAE

Grand Prix v kategorii získalo speciální volební vydání libanonského deníku An-Nahar, které … nevyšlo, poprvé v osmaosmdesátileté historii novin. Vydavatelé se totiž rozhodli věnovat veškerý na náklad připravený papír a inkoust k tomu, aby mohly být vytištěny volební lístky, na což čtenáře upozorňovaly jednoduché letáky s QR kódem, přes nějž bylo k dispozici vysvětlení i digitální vydání.

Zavřít reklamu

Ukrajinská vláda chystá s WPP kampaň pro obnovu země

Starší článek

Mluví za nás naše práce

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.