Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Auto
Kampaně

Škoda Auto vydává 30 NFT puků k mistrovství světa v ledním hokeji

Redakce MAM10. 5. 202210. 5. 2022

Automobilka slaví třicet let partnerství se světovou soutěží. Připomene i první oficiální vůz mistrovství projektem Češi Favoritem.

Automobilka Škoda slaví třicet let v pozici oficiálního hlavního sponzora hokejového mistrovství světa. Na oslavu nabídne do aukce limitovanou edici 30 digitálních puků ve formě nezaměnitelných tokenů NFT.

Při zahájení nadcházejícího hokejového MS ve Finsku – od 13. až do 24. května – proběhnou tři aukční vlny po desíti kusech. Vítězové dražeb získají i fyzický originální puk, podepsaný stejným reprezentantem Českého národního týmu, vztahující se k příslušnému ročníku hokejového mistrovství jako právě vydražené NFT. Vyvolávací cena tokenu je tisíc korun, tedy 0,017 mincí Ethereum. Veškerý zisk z veřejné aukce bude následně použit na podporu mládežnického hokeje v ČR. Podpoří se jím nákup hokejového vybavení a zázemí pro tři nejlepší akademie Českého hokeje dle hodnocení sezóny 2021/2022.

Psali jsme
NFT jsou v hledáčku zadavatelů i agentur

Z vítězů aukcí pak navíc Škoda Auto vytvoří seznam kandidátů, z nichž tři dny před finálovým víkendem vylosuje jednoho šťastlivce, který obdrží zájezd pro dvě osoby na prestižní finálový víkend se zápasy o bronz i zlato. Veškeré informace zájemci najdou na webech  30letvhokeji.cz nebo kuppuk.cz.

„Světový šampionát v ledním hokeji podporujeme jako oficiální hlavní sponzor již tři dekády a za tu dobu se značka Škoda stala globálně nejznámějším partnerem tohoto sportu,“ říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika, a doplnil: „Věřím, že i díky podpoře a know-how všech partnerů zainteresovaných v tomto projektu bude naše premiérová exkurze do kryptosvěta úspěšná a díky vybraným financím pomůžeme mládežnickému hokeji v ČR a tím pádem i budoucnosti českého hokeje.“

Mladoboleslavská automobilka připravila k jubilejním 30 letům partnerství se světovým šampionátem několik aktivit a projektů. Mimo zmíněný vstup do světa NFT plánuje také projekt Češi Favoritem, kde si svou cestou z Prahy do finského Tampere, dlouhou bezmála 2 000 kilometrů, připomene úspěšný model Favorit, první oficiální vůz Škoda mistrovství světa v ledním hokeji. Za jeho volantem se vystřídají známí influenceři, modelka Andrea Bezděková a moderátor Tomáš Zástěra. Podrobné informace o této cestě Škoda zveřejní v dalších dnech, kampaň k projektu už běží v digitálu i na sociálních sítích automobilky i na sítích influencerů.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Tomáš Zástěra (@zasteratom)

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Andrea Bezděková (@andreabezdekova)

Zavřít reklamu

Bootiq nastavuje digitální strategii pro Wienerberger a Grund

Starší článek

Reklamní byznys by se měl trochu uvolnit

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.