Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Carulla
Kampaně

Do boje s plýtváním jídlem vytáhly Ogilvy a Carulla

Jakub Křešnička12. 5. 202212. 5. 2022

Systém čerstvosti, díky kterému po nákupu déle vydrží ovoce a zelenina, představil kolumbijský obchodní řetězec se svou agenturou. Zapojit chtějí i konkurenci.

Každý rok se na světě vyplýtvá 715 milionů tun jídla. To je problém, k jehož řešení se rozhodl přispět prémiový kolumbijský řetězec Carulla, který s pomocí agentury Ogilvy Colombia představil Systém čerstvosti (Sistema Fresco – Fresh System).

Projekt vychází z toho, že některé druhy ovoce a zeleniny přirozeně produkují Ethylen, který přispívá ke zrání, ale zároveň komplikuje jejich uskladnění. „Přemýšleli jsme, jak o tom zvýšit povědomí, a jak můžeme edukovat veřejnost, aby to mělo co největší pozitivní dopad,“ uvedl Daniel Ávila, výkonný kreativní ředitel Ogilvy Colombia.

Čtěte také
Udržitelné ceny startují přihlašování

Spolu s nutričními experty zástupci agentury a řetězce sestavili přehled, do něhož v abecedním pořadí seřadili druhy ovoce podle produkce Ethylenu. Tím se ukazuje, co je možné skladovat dohromady, a co je třeba držet zvlášť. Ikonky ovoce v systému zároveň barvou jednoduše odkazují na to, které druhy patří do lednice, mrazáku, nebo jim stačí pokojová teplota.

Projekt představuje spot ve španělštině s anglickými titulky:

Systém čerstvosti je zároveň k dispozici na speciálním webu, v digitálu a na sociálních sítích řetězce Cerulla. Informační materiály jsou pak k samozřejmě k mání i v jednotlivých obchodech.

„Udržitelnost bereme vážně a zabýváme se i problémem, který představuje plýtvání jídlem. Zákazníkům chceme pomoci udržet ovoce a zeleninu co nejdéle čerstvé a tím pomoci i životnímu prostředí,“ uvedla k projektu marketingová manažerka řetězce Nicole Kabierschke.

Projekt má být stálou aktivitou řetězce, který zároveň vyzval své konkurenty, aby iniciativu zapracovali do svých udržitelných programů.

Čtěte také
VIDEA: Ceny Grand Clio rozdány! Nejvíce jich získal zkažený burger

Zavřít reklamu

Knihobot vyhrál cenu Heureky, ale na ni nemůže

Starší článek

Z Adexpresu bude iProspect, říká nový šéf agentury Ondřej Týma

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.