Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: BirGo
Kampaně

Ochucené nealko pivo BirGo se představuje v kampani

Jakub Křešnička16. 5. 202216. 5. 2022

Mattoni a Budvar spustily v Česku a na Slovensku kampaň se spotem od agentury Ritual Communication.

V dubnu odhalená novinka od pivovaru Budějovický Budvar a nápojářské Mattoni 1873, ochucené nealkoholické pivo BirGo, spouští slibovanou kampaň. Ta běží v Česku i na Slovensku v televizi, na digitálních kanálech a využívá i PR, in-store komunikaci a ochutnávky.

Kampaň vizuálně pracuje s rozdělenou obrazovkou, která má symbolizovat spojování – jak tvůrců BirGo, tak nealko pivo a příchutě.

Za kreativou televizního spotu je agentura Ritual Communication, produkci měla na starosti Armada Films a režii Matěj Šámal. Spot je v české i slovenské verzi k vidění na YouTube. Komunikace probíhá i na profilech značky na Facebooku a speciálních webových stránkách.

Čtěte také
Značkám se i nezvyklé spolupráce vyplácejí

„Věříme, že právě tuto myšlenku se nám podařilo zapracovat do vizuální podoby všech prvků kampaně. Připravovaná 360stupňová kampaň na BirGo je pojata ve velkém stylu a zahrnuje komunikaci prostřednictvím TV, digitálních i klasických médií, a také materiály v místě prodeje a sampling, abychom zasáhli co největší počet lidí a vybudovali povědomí o nové značce BirGo,“ uvedla Kateřina Komárková, manažerka značky BirGo pro Česko a Slovensko.

BirGo už je k dostání ve velkých mezinárodních řetězcích, benzinkách i menších obchodech.

Vizitka kampaně
Klient: BirGo (Mattoni 1873 a Budějovický Budvar)
Agentura: Ritual Communication
Produkce: Armada Films
Režie: Matěj Šámal
PR: AMI Communications

Zavřít reklamu

Kina čeká léto plné taháků

Starší článek

Časopis Harper’s Bazaar má nový web

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.