Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Velkopopovický Kozel
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Redakce MAM24. 5. 202224. 5. 2022

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.

Až do října poběží v televizi a online nová kampaň Velkopopovického Kozla. S claimem „Kdo umí, umí“ jako tradičně cílí na poctivé „fachmany“ a oslavu jejich poctivého řemesla. Dlouhodobě využívaný koncept z prostředí idealizovaného venkova se ale komunikace snaží posunout dál. Po přesahu na komunitní prospěch poctivé práce v předchozí kampani nově přichází na scénu také upcycling. Brand také mimochodem před dvěma lety inovoval design produktů a recepturu.

Koncept kampaně připravila agentura McCann Prague, spoty produkovala Boogie Films a režíroval je Tomáš Bařina. Cílem bylo inspirovat nejen všechny pijáky Kozla k tomu, že pokud je práce baví, mohou přijmout i další výzvy, které se zdají být mimo jejich dovednosti. Mohou tak vystoupit ze svého běžného stereotypu. To platí nejen pro ně, ale i pro velkopopovického sládka. Kampaň zkrátka mluví ke všem, kdo se nebojí vyzkoušet neprobádané pole a odměnou je jim skvělý výsledek a uznání komunity.

Čtěte také
Kozel v kampani vypráví příběh houslaře a jeho učňů

Vizitka kampaně:
Klient: Velkopopovický Kozel
Agentura: McCann Prague
Produkce: Boogie Films
Režie: Tomáš Bařina
Postprodukce: UPP

Zavřít reklamu

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Starší článek

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.