Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Kooperativa v kampani zabraňuje trapným chvílím

Redakce MAM2. 5. 20222. 5. 2022

Komunikace od agentury Weareginger posiluje vnímání značky pojišťovny jako všestranné pomocné ruky při řešení problémů.

Když vám auto vypoví službu uprostřed pustiny, když se nemůžete dostat k citlivým datům v počítači anebo když vám potomek nečekaně obrátí život vzhůru nohama, komu zavoláte o pomoc? Právě okamžik hledání ideálního pomocníka se stal ústředním motivem nové komunikační linky pojišťovny Kooperativa. Hrdinové jednotlivých příběhů jsou v nové kampani od agentury Weareginger vždy konfrontováni s někým, na koho by se raději ve své aktuální situaci neobraceli.

„Kooperativa je tady pro život, jaký je. Ví, jak ponižující, nepohodlné či dokonce trapné takové situace mohou být.“ říká Jindřich Skrip, ředitel marketingu Kooperativy.  „Proto v rámci svých produktů nabízí i širokou paletu asistenčních služeb, díky kterým si každý dokáže v přelomové životní situaci poradit sám.“ dále dodává.

Kampaň bude rozložena napříč všemi komunikačními kanály. Obsahuje tři TV spoty a pestrou baterii motivů, které se budou během roku postupně objevovat v OOH, digitálu, na sociálních sítích a v dalších médiích.

Celá kampaň odstartovala v TV motivem pro pojištění vozidel, následně se jej doplní pojištění majetku a života.

„Věděli jsme, že pro toto zadání bude klíčové najít nový formát budování zápletky i vyprávění, a přitom udržet tonalitu značky. Příběhy začínají právě tam, kde většina reklam pro pojišťovny končí. Totiž těsně potom, co se průšvih už stal,“ doplnil Jiří Langpaul, kreativní ředitel Weareginger.

Zásadní se pro stavbu příběhu stala i role vypravěče, který situaci z pozice značky glosuje a dodává tak celému příběhu další rozměr. Díky netradičnímu přístupu k vyprávění se Dawson Productions podařilo získat ke spolupráci švédského režiséra Calle Astranda, kterého AdAge zařadil do Top100 nejlepších a nejoceňovanějších světových režisérů. Jeho minimalistický přístup, čistota vyprávění a výběr herců s nádechem jisté podivnosti dovolí zažít českou rodinu zase tak trochu jinak.

Vizitka kampaně:

Klient: Kooperativa
Agentura: Weareginger
Kreativní ředitel: Jiří Langpaul
Produkce: Dawson Productions
Výkonný producent: Vlasta Kristl
Režie: Calle Åstrand
Kamera: Martin Žiaran

Zavřít reklamu

Esport chce proniknout do mainstreamu

Starší článek

Potřebujete lidi? AKA propojuje Ukrajince s českým marketingem a kreativou

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.