Kooperativa v kampani zabraňuje trapným chvílím

2. 5. 2022 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Komunikace od agentury Weareginger posiluje vnímání značky pojišťovny jako všestranné pomocné ruky při řešení problémů.

Když vám auto vypoví službu uprostřed pustiny, když se nemůžete dostat k citlivým datům v počítači anebo když vám potomek nečekaně obrátí život vzhůru nohama, komu zavoláte o pomoc? Právě okamžik hledání ideálního pomocníka se stal ústředním motivem nové komunikační linky pojišťovny Kooperativa. Hrdinové jednotlivých příběhů jsou v nové kampani od agentury Weareginger vždy konfrontováni s někým, na koho by se raději ve své aktuální situaci neobraceli.

„Kooperativa je tady pro život, jaký je. Ví, jak ponižující, nepohodlné či dokonce trapné takové situace mohou být.“ říká Jindřich Skrip, ředitel marketingu Kooperativy.  „Proto v rámci svých produktů nabízí i širokou paletu asistenčních služeb, díky kterým si každý dokáže v přelomové životní situaci poradit sám.“ dále dodává.

Kampaň bude rozložena napříč všemi komunikačními kanály. Obsahuje tři TV spoty a pestrou baterii motivů, které se budou během roku postupně objevovat v OOH, digitálu, na sociálních sítích a v dalších médiích.

Celá kampaň odstartovala v TV motivem pro pojištění vozidel, následně se jej doplní pojištění majetku a života.

„Věděli jsme, že pro toto zadání bude klíčové najít nový formát budování zápletky i vyprávění, a přitom udržet tonalitu značky. Příběhy začínají právě tam, kde většina reklam pro pojišťovny končí. Totiž těsně potom, co se průšvih už stal,“ doplnil Jiří Langpaul, kreativní ředitel Weareginger.

Zásadní se pro stavbu příběhu stala i role vypravěče, který situaci z pozice značky glosuje a dodává tak celému příběhu další rozměr. Díky netradičnímu přístupu k vyprávění se Dawson Productions podařilo získat ke spolupráci švédského režiséra Calle Astranda, kterého AdAge zařadil do Top100 nejlepších a nejoceňovanějších světových režisérů. Jeho minimalistický přístup, čistota vyprávění a výběr herců s nádechem jisté podivnosti dovolí zažít českou rodinu zase tak trochu jinak.

Vizitka kampaně:

Klient: Kooperativa
Agentura: Weareginger
Kreativní ředitel: Jiří Langpaul
Produkce: Dawson Productions
Výkonný producent: Vlasta Kristl
Režie: Calle Åstrand
Kamera: Martin Žiaran

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení