Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Alpa
Kampaně

Alpa v kampani dělá z bolesti i úlevy akord

Redakce MAM6. 5. 20226. 5. 2022

Česká značka představila novou komunikaci od agentury WMC Grey, ve spotu vytvořeném s DoIt Films sází na zvukovou složku.

Česká značka Alpa se rozhodla postavit novou komunikaci ve spolupráci s agenturou WMC Grey. Hlavní spot měl za úkol představit produkty Alpa jako jednoduchou cestu k rychlé úlevě od bolesti svalů i kloubů. „Řekli jsme si, že člověk zvukově projevuje bolest stejně jako úlevu. Je to prostě uááááá. Ale samozřejmě ty emoce, které do toho vloží, pak dost jasně ukážou, co ten člověk právě prožívá. A tak nám přišlo cool na tom celý spot postavit,“ tvrdil kreativní duo Radek Pleha a Klára Javůrková z WMC Grey. Celý spot tak funguje jako óda na Alpu.

Vedle dvacetisekundového spotu, který běží v televizi, vznikly čtyři kratší stopáže včetně tří příběhů jednotlivých protagonistů s jejich cestou od bolesti k úlevě.

„V první řadě mi bylo jasné, že v tomto případě bude zvuk hrát zásadní roli, protože budeme muset ze sténání a křiků, které nejsou ani trochu harmonické, vytvořit takový hudební akord. Z toho důvodu jsme už ve fázi příprav pracovali s Napa Records, abychom měli jistotu, že se nám podaří vytvořit melodii, v zásadě takový soundtrack z ááááááá,“ uvedl režisér Kilián Vrátník.

I když zvuková složka hraje v nové komunikaci hlavní roli, nezapomnělo se ani na vizuální stránku, kterou zachytil kameraman Anton Evdoshenko, a celou produkci zaštítily DoIt Films.

„Pro kampaň jsme naplánovali mediální nákup jak v televizi, tak v online prostředí. V kontextu upovídané komunikace konkurentů máme s Alpou šanci vystoupit z řady. Být zapamatovatelní a zajímaví pro zákazníka,“ řekl komunikační stratég Aleš Hron z WMC Grey. Vedoucí obchodního úseku Alpy Pavel Smažil dodal: „„Reklamní spot s pořádnou dávkou emocí. To byl úkol pro WMC Grey a náš společný cíl. Přejeme si, aby to zákazník v roli posluchače zaznamenal a značka Alpa byla součástí každé domácnosti.“

Vizitka kampaně:
Klient: Alpa
Agentura: WMC Grey
Produkce: DoIt Films
Režie: Kilián Vrátník
Kamera: Anton Evdoshenko

Zavřít reklamu

Projekt Footshop od Moris design získal ocenění

Starší článek

TikTok přidává možnosti pro reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.