Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: O2
Kampaně

Nevim, zpívají Marcell a Ben Cristovao v kampani O2

Redakce MAM12. 4. 202212. 4. 2022

Klip zpěváků podpoří rozšířenou nabídku tarifů pro mladé O2 You. Chce oslovit lidi skeptické k tradičním reklamním formátům, využije Instagram a TikTok.

Od dubna do konce června si mohou zákazníci operátora O2 mladší 26 let aktivovat neomezený balíček dat na měsíc zdarma, k aktivaci dostanou též slevu tisíc korun na nákup bezdrátových sluchátek. Nabídka omezená věkem platí vedle tarifů pro mladé You, ale i vybrané z řad Free+ či Neo. Slevu na sluchátka najdou zákazníci s tarify You v aplikaci Moje O2, konkrétně v nové záložce O2 Radosti.  

Čtěte také
Chytrou síť střídá inteligentní síť v kampani O2 s novou znělkou

Nabídku již tradičně podpoří i mediální kampaň s osobnostmi ze světa hudby. Novou tváří, kterou mohou zákazníci spatřit po boku zkušeného hudebníka Bena Cristovao, je charismatický Marcell.  Jejich nová skladba Nevim startuje celou kampaň a tvoří vizuální i hudební složku spotů na podporu You tarifů. Ve vizuálech je výrazným prvkem modrý kouř, který podle O2 umožňuje vyniknout tvářím charismatických talentů tuzemské hudební scény.   

„Nejnovějším počinem chceme navázat na úspěšnou sérii předešlých klipů, od hitu ‚Návyková‘ s Tome Princem přes ‚Tidal Wave‘ od kapely John Wolfhooker až po již zmiňovanou pecku od Pam Rabbit. Se singlem Nevim, který se vrací k indie-rockovému hudebnímu žánru, se opět vydáváme do nových vod. Nebojíme se experimentovat,“ uvedl   mimo jiné ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš.

Prostřednictvím komunikačních kampaní k tarifům pro mladé O2 You operátor již třetím rokem podporuje nadané umělce. „Marcell je úžasnej talent ve všech směrech hudby. Mám radost, že spolu s O2 můžeme podpořit jeho práci. Song jsme dodělávali v Berlíně, kde teď Marcell nějakou dobu žije,“ popisuje spolupráci Ben Cristovao.

Marcell
Ben Cristovao

Na unikátnost společné tvorby s Benem a vzájemnou inspiraci poukazuje i Marcell: „Baví mě jeho originální přístup, díky kterýmu se liší od zbytku scény. Má svůj jasný rukopis. Rád bych taky vyzdvihnul společnej čas strávenej před kamerou při tvorbě videoklipu – to, jak dokáže být přirozený a celý proces natáčení si užívat, je něco, co bych si z této spolupráce rád odnesl i do mých budoucích projektů.“

Kampaň #rozjedtoposvem má za cíl oslovit mladé lidi, kteří jsou často skeptičtí vůči klasickým reklamním formátům. „Mladí lidé žijí v online světě, proto veřejnost uvidí atraktivní, hravé vizuály především na sociálních sítích. S Benem a Marcellem se lidé setkají například na Instagramu či TikToku,“ uzavírá David Daneš.  

Čtěte také
Leoš Mareš jako Jon Snow pro start HBO Max

Zavřít reklamu

Asociaci producentů v audiovizi povede další dva roky Vratislav Šlajer

Starší článek

Vedení Linet Group rozšířili Jan Beran a Milan Švec

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.