Foto: Angry agency

Výbuchy a ostřelování, tak zní pravá ruská hymna Ukrajině

17. 3. 2022 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou podobu ruské hymně dala kreativní komunita z Ukrajiny, aby podpořila zemi a odsoudila Putinovu invazi. Z reálných zvuků války ji složil oceňovaný producent Roger Leao.

Brzy ráno ve čtvrtek 24. února Ukrajince vzbudily výstražné sirény, zvuky ostřelování, náletů a výbuchů, když začala invaze Putinových vojsk do země. Od té doby je tento zvukový doprovod neopouští. Právě z těchto „tónů“ ukrajinská kreativní komunita sestavila hudbu ruské hymny v kampani Anthem of True Russia na podporu Ukrajiny a odsouzení invaze.

Hudbu dal dohromady se svým týmem oceňovaný producent Roger Leao, který má na kontě několik nominací na cenu Grammy a ocenění od MTV. Vedle YouTube je kampaň zveřejněná na Spotify nebo na Apple Music. Zní v ní reálné záznamy výbuchů, ostřelování, varovných sirén, křiku a pláče, které pocházejí ze stovek dokumentárních a osobních videí přímo z Ukrajiny.

Do MAM kampaň, pro níž jsou vytvořeny i speciální webové stránky, zaslala ukrajinská agentura Angry Agency, která se zaměřuje na strategii, marketingovou komunikaci i design. Mezi jejími klienty jsou například Jägermeister, martini, UN Women, Underdog nebo švédská ambasáda.

Čtěte také
Zavřete oblohu nad Ukrajinou, vyzývají ukrajinské agentury

Kampaň doprovází i vizuál orla z ruského státního znaku, který je také složen ze symbolů války – kostí, bomb, výbuchů, střel i stíhaček.

Psali jsme
Není čas na slova, ale na činy, apeluje kampaň z Ukrajiny

Foto: Angry agency

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.