Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Velo
Kampaně

Velo cestuje za uživateli po českých městech

Redakce MAM1. 2. 20221. 2. 2022

V kampani připravené s agenturou Creative Guerilla oslavuje značka Velo pozici jedničky na trhu ve svém segmentu.

Během ledna a února se značka orálních nikotinových produktů Velo zastavuje ve čtyřech českých městech. Staví v nich instalace #1, které poukazují na to, že nikotinové sáčky staly jedničkou na trhu ve svém segmentu. Podle výrobce British American Tobacco (BAT) dnes na značku Velo (dříve Lyft) připadá 49 procent celkových prodejů v orální nikotinové kategorii v Česku.

Poprvé se světelný objekt představil na pražském Manifesto Marketu na Andělu (22. – 25. 1.). následovala Plzeň (27. – 29. 1.), aktuálně je v Brně (do 5. 2.), následovat bude Ostrava (7. 2. – 12. 2) a turné „zakončí“ zastávka v Kayak Beach baru na pražské Náplavce (14. 2. – 19. 2.). Na návštěvníky na každé zastávce čeká promo tým Velo, který je vyzve k zapojení se do soutěže s možností vyhrát limitovaný VELO box se všemi dvanácti variantami příchutí a intenzit (z každé zastávky vzejde dvacet výherců).

Další soutěže a aktivity jsou připraveny pro uživatele na sociálních kanálech Velo. Hraje se bude o vstupenky na hudební festival Tomorrowland, pro kreativní zájemce je připravena soutěž o návrh na vlastní podobu Velo boxu. Z vítězného návrhu vzejde limitovaná edice, která bude k mání na e-shopu značky.

Kampaň, jejíž koncept ve spolupráci s BAT připravila agentura Creative Guerilla, probíhá prostřednictvím sociálních sítí Instagram a Facebook a na speciálních stránkách velon1.cz.

Zavřít reklamu

Crowdfundingová platforma Donio vyrostla trojnásobně a míří na zahraniční trh

Starší článek

Platforma Fumbi rozjíždí kampaň na jednoduché nakupování kryptoměn

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.