Foto: KetoDiet

Keto Diet zpívá s panem Knoflíčkem a Ondřejem Hejmou

1. 2. 2022 12:02

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Značka spolu s agenturou YYY agency představila v kampani nového maskota a používá adaptaci písně Modrá je dobrá.

Novou celoroční kampaň navazující na koncept Smutné oblečení představila společnost KetoDiet. S novou strategií chce odlišit produkt od konkurence, například s využitím modré barvy, která se objevuje nejen v logu, či s lepší chutí. „Dalším cílem cílem pak je zbavit se vnímání diety jako něčeho, co se musí přetrpět, co nechutná,“ uvedla Kristýna Ochvatová, senior stratég YYY agency.

Modrý je i nový symbol značky – postava pana Knoflíčka. „Naivně neutuchající snaha dopnout kalhoty o dvě až tři čísla menší je společná nám všem, kteří se snažíme zbavit rašícího bříška. A knoflík na poklopci to zpravidla odnese jako první, tak proč mu nedat hlas,” řekl kreativní ředitel agentury Marek Linhart.

Dalším prvkem dlouhodobého konceptu je též píseň Modrá je dobrá, která je adaptací původního originálu od Ondřeje Hejmy z roku 1998.

Produkci se zasazením do reálného prostředí zajišťovala společnost Bumerang Film patřící do skupiny YYY family s režisérem Pavlem Soukupem. Na výrobě 3D animací se podílelo studio Eallin. Kampaň začala 6. ledna v době každoročních novoročních předsevzetí a poběží v různých fázích po celý rok v ČR i SR. Především v TV, rádiu a poté online. O nasazení kampaně v TV a rádiu se stará mediální agentura Knowmedia. O online formáty pak interní tým a další partneři KetoDiet.

„Jsem rád, že jsme dali na doporučení YYY agency a začali značku stylizovat do modré barvy a odlišovat. Chtěl bych vyzdvihnout postavu pana Knoflíčka, díky které jsme de facto vytvořili maskota, kterého si můžeme přivlastnit a v budoucnosti na něm stavět,“ uvedl ke kampani Petr Slavík, majitel společnosti KetoDiet.

Vizitka kampaně:

Agentura: YYY agency
Klient: KetoDiet
Strategie: Kristýna Ochvatová, Roman Zámečník
Kreativa: Jana Brišová, Zuzana Schulzová
Character design: Barbora Balgová
Kreativní ředitel: Marek Linhart
Account manager: Magda Frišová
Produkce: Bumerang Film, Eallin
Produkční: Žaneta Stránská, Filip Finkelštejn
Režie: Pavel Soukup
Hudba: Ondřej Hejma

Foto: KetoDiet

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.