Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Gambrinus
Kampaně

Gambrinus volá zpět do služby strážce výčepu

Redakce MAM10. 2. 202210. 2. 2022

V nové digitální kampani od agentury Triad připomínají Jiří Ployhar a Zdeněk Košata tři zásady dobrého piva.

Podle brand manažera značky Gambrinus Olivera Jáchymovského je chuťový zážitek z piva důležitá péče a um hospodských, které je třeba pravidelně školit a kontrolovat, ale také vzdělávat lidi. „Aby věděli, jak má to dobré pivo vypadat, a po hospodských ho vyžadovali. A aby se případně nebáli ozvat a téma kvality a správné péče o pivo s ním otevřeli,“ brand manažer značky Gambrinus Oliver Jáchymovský.

V letošní kampani se značka rozhodla především artikulovat tři hlavní zásady, kterými jsou vychlazený a mokrý půllitr, hustá krémová pěna, a kroužky na sklenici po napití. Právě kolem nich se bude točit nejen televizní spot a klíčový vizuál od McCann Prague, ale také online část kampaně od Triad Advertising. Ta vrací do hry Strážce výčepu, a volně tak navazuje na stejnojmenný seriál z roku 2016, který agentura vytvořila pro Stream.tv.

„Při hledání názvu pro náš zábavně-naučný pořad jsme nakonec došli k tomu, že nemusíme vymýšlet kolo, když zde máme fungující platformu, ke které se můžeme vrátit. I když jsme změnili žánr a hlavní tváře, jde nám stále o to samé – o kvalitu piva a české pivní kultury. Strážcem výčepu se teď navíc může stát pomyslně každý, kdo si zapamatuje pivní zásady a rozhodne se s námi kvalitu piva v hospodách strážit,“ vysvětluje senior copywriterka Lucie Kalousková z pražského Triadu.

Spot „Strážci výčepu se vrací“ pracuje jak s novými protagonisty, Jiřím Ployharem (Redakce, Ohnivý kuře, Vyšehrad) a Zdeňkem Košatou (Přežít svůj život, Rapl), tak i se „starým znamým“ Gambrinus Mistrem výčepním Janem Kropáčem z předchozí série. V hlavní roli však samozřejmě zůstává dokonale načepované pivo Gambrinus, přibyla takzvaná pivní bunda. „Vytvořili jsme jednoduchý manuál, který každému pomůže se v zásadách dobrého piva zorientovat. Vypadá jako návod na praní. Prací ikonky na podšívce bundy, které slouží jako takový tahák pro pivaře, se pro nás staly ústřední linkou kreativy,“ říká art director Michal Dvorský.

Na video a fotovýstupech se podílela produkční společnost Silencio s režisérem Michalem ‚Kunes‘ Kovácem, který k dramaturgii zábavně-naučného pořadu dodává: „Pracujeme především s hereckou akcí, ale důležitou roli zastává i grafika, hudba a také kontrast mezi hospodským šumem a náhlým tichem. Tím zvýrazňujeme vážnost situace, když hlavní hrdinové mluví o nešvarech, které se v péči o pivo a čepování často objevují.“

Součástí online kampaně jsou vedle krátkého filmu s délkou dvě a půl minuty další tři krátké spoty, z nichž dva jsou točené primárně na výšku. Hlavním interaktivním prvkem je facebookový kvíz, ve kterém si fanoušci budou moci otestovat své znalosti. Dvacet z těch, co odpoví správně na všechny otázky, získá i originální pivní bundu Strážců výčepu. Pivní zásady dopodrobna připomíná i microsite, kam povede také displejová reklama, kterou má pod taktovkou mediální agentura Starcom. 

Vizitka kampaně Gambrinus – Strážci výčepu se vrací :

Kreativní agentura: Triad Advertising
Mediální agentura: Starcom
Produkční agentura: Silencio
Značka: Gambrinus
Klient: Plzeňský Prazdroj
Nasazení: 08. 02. 2022
Mediamix: Televize, Online
Režie: Michal Kunes Kovác
Creative director: Martin Keder
Account manager: Zoran Boškovič
Junior account manager: Daniel Weiss
Art director: Michal Dvorský
Senior copywriter: Lucie Kalousková
Strategy planner: Matúš Ficko
Social media brand manager: Sam Sadovský

Zavřít reklamu

O digitální komunikaci Innogy se postará Etnetera Motion

Starší článek

Kreativu v pražském Triadu nově vedou Keder, Axell, Pivarči a Woska

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.