Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Coca-Cola
Kampaně

Coca-Cola spustila gamingovou kampaň Screentime

Redakce MAM18. 2. 202218. 2. 2022

Společnost se zaměřila na virtuální zážitky, zapojí se influenceři jako Expl0ited a do dubna se soutěží o herní konzoli.

Kampaň Screentime, probíhající od 14. února do 14. dubna 2022, je součástí nové filozofie značky Coca-Cola s názvem Real Magic (Kouzlo být spolu). Tentokrát se zaměřila na mladé lidi na celém světě, když se rozhodnou užít si volný čas odpočinkem před obrazovkou, ať už hrami s kamarády, nebo společným sledováním videí. „Součástí těchto odpočinkových chvil a příjemných zážitků mladých lidí je také osvěžující chlazená Coca-Cola,“ uvedla Mária Drotárová, manažerka značky Coca-Cola v The Coca-Cola Company ČR/SR.

Součástí projektu je globální video It Must Be Real (To musí být skutečné). Spot vytvořila agentura GUT s produkční společností Fauna a na lokalizaci pracovala agentura McCann Prague. Ve videu se objevují také scény z Wild Rift od Riot Games, což je jedna z nejrychleji rostoucích mobilních her. Video bude nasazeno v rámci 360° kampaně v online světě a v digitálních médiích.

Součástí kampaně je i celonárodní spotřebitelská soutěž Coca-Cola Screentime, v níž se soutěží mimo jiné o herní konzoli PlayStation 5. Tu doprovází více marketingových aktivit. V prodejnách se zákazníci setkají s POS materiály a paletovými dekoracemi s vizuály kampaně. Do kampaně se zapojí i vybraní influenceři, například Peter Altof, známý jako Expl0ited, který je spojen s herním světem. Kampaň bude také podpořena na sociálních sítích YouTube, Instagram a Facebook primárně v podobě 6, 15, 30 a 45-sekundových videí.

Pro lokální spolupráci s influencery si Coca-Cola vybrala agenturu Saatchi & Saatchi. Na soutěži a NCP se podílí agentura UPBA, mediální agenturou pro TV a Digitál je MediaCom a PR podporu má na starosti FleishmanHillard.

Zavřít reklamu

Jsem šéf prodeje, jsem řidič, programátor… a jsme ve válce

Starší článek

Ústí s novou identitou od studia Trifor

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.