Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Apple
Kampaně

Apple se chlubí působivou fantasy natočenou na iPhonech

Jakub Křešnička21. 2. 202221. 2. 2022

Co umí smartphony iPhone 13 Pro ukazuje Apple v krátkém filmu s bojovým uměním, který natočil uznávaný režisér Park Chan-wook.

Korejský režisér a producent Park Chan-wook, který se proslavil filmy Oldboy (2003) a Komorná (2016) a nyní produkuje populární seriál Ledová archa, je další hvězdou, kterou pro svou kampaň získala společnost Apple. Režíroval pro ni dvacetiminutový film, který je natočen na mobily iPhone 13 Pro a iPhone 13 Pro Max. Je to první film v sérii „Shot on iPhone“, jenž vznikl celý v Jižní Koreji.

Film Life Is But a Dream (Život je jen sen) oslavující korejskou kulturu v sobě kombinuje narativ ve stylu pansori, romantiku a působivá bojová umění. Příběh pracuje s myšlenkou, že život a smrt nejsou od sebe oddělené protiklady. Hrobař v něm vykopá starý hrob, aby získal dřevo na rakev pro hrdinku, která zachránila jeho vesnici, probudí tím ale ducha bojovníka, jenž si chce svou rakev chránit.

Na celý film se můžete podívat zde:

„Experimentování s žánry není jednoduché, když se natáčí celovečerní film, protože to stojí hodně peněz a člověk je pod tlakem. Při natáčení krátkých filmů mám kreativní svobodu,“ uvedl Park Chan-wook pro Korean Times. Už v roce 2011 na iPhone 4 natočil půlhodinový film Night Fishing, jenž získal ocenění za krátký film na Berlínském filmovém festivalu.

Jak se film natáčel:

Výkony herečky Kim Ok-vin a herců, mezi nimiž jsou Park Jeong-min a Yoo Hae-jin, podtrhuje hudba, kterou pro projekt složil Jang Young-gyu a kamera, za níž stál Kim Woo-hyung. Apple s jejich pomocí ukazuje kinematografický režim telefonů, jež jsou schopné natáčet ve ztížených světelných podmínkách, stejně jako efekty Slo-Mo, Time-lapse nebo Dolby Vision.

Film je k vidění na Apple TV+ stejně jako na YouTube a sociálních sítích Applu. Kampaň se objeví i v digitálu a venkovní reklamě.

Apple už letos v rámci kampaně Shot on iPhone 13 Pro natočil už pátý film oslavující čínský nový rok. Pro rok tygra natočil režisér Zhang Meng film The Comeback, jenž v sobě kombinuje sci-fi, nostalgickou komedii a Kung Fu akci:

Zavřít reklamu

Kampaň Kofoly má méně cukru a více hudby, od Horkýže Slíže a Márdiho.

Starší článek

Měření Radioprojektu je jako tanec na Titaniku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.