Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Kärcher vysává stylově a paroduje módní značky

Redakce MAM24. 1. 202224. 1. 2022

Společnost Kärcher spustila nejprve na sociálních sítích reklamu na své VC vysavače. S vážnou tváří slibuje, že do vysávání opět vrátí „wow efekt“. S ním firma pracuje napříč portfoliem už třetím rokem.

Kampaň vytvořila německá agentura Antoni. Hlavní sdělení videí, že vysavač má dva módy, respektive dvě úrovně intenzity vysávání a že umí smetí odstraňovat i ve svislé poloze, komunikuje značka suchým humorem a například interakcí dvou stylově oblečených mileniálů. Paroduje tak reklamy módních značek.

V dalším videu zase figuruje žena elegantně usazená na posteli, za níž se ze skříně vynoří vysávající muž, čímž demonstruje, že lze tuto činnost vykonávat i ve tmě. Vše rámuje slogan „It‘s a vacuum cleaner, guys. But it brings back the wow every time.“ Společnost plánuje tento komunikační koncept v adaptacích uvést v průběhu prvního čtvrtletí na celkem 40 trhů.

V Česku se firma Kärcher loni v jarní kampani zaměřila na komunikaci svých produktů na zahradu. Autorem televizního spotu byla rovněž agentura Antoni.

Vizitka kampaně:

Klient: Kärcher

Agentura: Antoni_boost

Produkce:  Julia Waldmann

Režie: Ruben Riermeier

Zavřít reklamu

Nejzábavnější reklamu na YouTube má T-Mobile

Starší článek

Za Shoptet Premium bude zodpovídat Jiří Vaško

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.