Foto: Srovnejto.cz

Srovnejto.cz spustilo kampaň s animovanými videy

10. 12. 2021 13:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nečekané nástrahy známých finančních produktů představuje projekt, jehož kreativu i produkci zaštítila agentura WMC/Grey.

Srovnejto.cz představuje známé finanční produkty z jiného, pro klienty mnohdy zdánlivě nedůležitého, úhlu. V krátkých videích ukazuje možné scénáře, které až při pojistné události odhalí nedostatky uzavřených smluv.

„Samotným cílem je edukovat a zároveň zajistit, aby lidé nevyhazovali peníze tam, kde to není potřeba, a kde naopak není vždycky nejvýhodnější jít po té nejlevnější nabídce,“ doplnil šéf marketingu skupiny Srovnejto Josef Matějovič k nové kampani, který je už k vidění na sociálních sítích i v online médiích.

Ve videích diváky herci za pomoci animací upozorňují například na úskalí nedostatečného pojištění auta nebo majetku. „Koncept ‚Máte chvilku?‘ funguje na hraně reklamy a edukativního obsahu. Přímočaré kreativní zpracování má za úkol udržovat pozornost a docílit, co možná nejdelší konzumace. Přitom si značka Srovnejto.cz po celou dobu stále udržuje image experta, který dokáže poradit,“ řekl Aleš Hron z WMC/Grey, která má na svědomí kreativu i produkci kampaně.

Spoty přibližují také řadu pojmů, ve kterých se lidé často nemusí vyznat, například v souvislosti s pojištěním domácností či povinným ručením. Další spoty divákům vysvětlují, proč se kvůli očekávanému dalšímu nárůstu úrokových sazeb právě teď zaměřit na refinancování hypoték nebo na detaily nové smlouvy na energie.

Foto: Srovnejto.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.