

Srovnejto.cz spustilo kampaň s animovanými videy
Nečekané nástrahy známých finančních produktů představuje projekt, jehož kreativu i produkci zaštítila agentura WMC/Grey.
Srovnejto.cz představuje známé finanční produkty z jiného, pro klienty mnohdy zdánlivě nedůležitého, úhlu. V krátkých videích ukazuje možné scénáře, které až při pojistné události odhalí nedostatky uzavřených smluv.
„Samotným cílem je edukovat a zároveň zajistit, aby lidé nevyhazovali peníze tam, kde to není potřeba, a kde naopak není vždycky nejvýhodnější jít po té nejlevnější nabídce,“ doplnil šéf marketingu skupiny Srovnejto Josef Matějovič k nové kampani, který je už k vidění na sociálních sítích i v online médiích.
Ve videích diváky herci za pomoci animací upozorňují například na úskalí nedostatečného pojištění auta nebo majetku. „Koncept ‚Máte chvilku?‘ funguje na hraně reklamy a edukativního obsahu. Přímočaré kreativní zpracování má za úkol udržovat pozornost a docílit, co možná nejdelší konzumace. Přitom si značka Srovnejto.cz po celou dobu stále udržuje image experta, který dokáže poradit,“ řekl Aleš Hron z WMC/Grey, která má na svědomí kreativu i produkci kampaně.
Spoty přibližují také řadu pojmů, ve kterých se lidé často nemusí vyznat, například v souvislosti s pojištěním domácností či povinným ručením. Další spoty divákům vysvětlují, proč se kvůli očekávanému dalšímu nárůstu úrokových sazeb právě teď zaměřit na refinancování hypoték nebo na detaily nové smlouvy na energie.
Podobné zprávy


Nejlepší kampaně poslední dekády


Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost


Galerie: vrchol retailového designu

