Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Smartlook
Kampaně

Český Smartlook míří do světa s kampaní od Studia Mucha

Redakce MAM2. 12. 20212. 12. 2021

Ve spotech se mihnul i herec, který si střihnul menší roli v Iron Manovi. „Celá série je tak trochu úlet,“ říká režisér Tomáš Vorel.

Tuzemský analytický nástroj Smartlook míří za oceán, kde buduje svou mateřskou společnost. Globálně chce expandovat i s pomocí série reklamních spotů v angličtině, která vznikla ve spolupráci se Studiem Mucha.

„V celé sérii představujeme nejčastější problémy našich zákazníků – online marketérů, UX designérů a produktových manažerů –, které dokáže vyřešit kvalitní a optimálně nastavená webová analytika. S ohledem na cílovou skupinu pro nás bylo při tvorbě videí zásadní herecké obsazení. Studio tak sáhlo do řad amerických expatů žijících v České republice a společně jsme vytvořili scénář založený na hlavních výhodách nástroje,“ říká ke kampani, která momentálně běží na YouTube a Facebooku, CMO Smartlooku Tomáš Šugár.

Série reklam má dva různé formáty, minutový a patnáctisekundový, který na delší verzi navazuje. Záměrem bylo od začátku vytvořit reklamu s důrazem na kvalitní vizuál. „Zároveň jsme věděli, že je třeba, aby celá série byla tak trochu úlet, protože reklama jednoduše nesmí nudit. Navíc jsme si byli vědomi, že komplexně vysvětlit takový nástroj v jedné minutě je velmi složité. S výsledkem jsme ale maximálně spokojeni a skvělý výkon herců konceptu prospěl,“ uvádí režisér Tomáš Vorel a dodává: „Pro fajnšmekry mám ještě zajímavost. Představitel hlavní postavy údržbáře si dokonce střihl malou roli v marvelovce Iron Man.“

Smartlook marketingově vyrostl zejména na reklamě ve vyhledávačích, s displejovými formáty neměl doposud zkušenosti. K výslednému konceptu vedlo několik variant, ze kterých společnost vybrala ten nejodvážnější v podobě dobře informovaného údržbáře. „Tohle jsem měl v hlavě delší dobu, ale určitě pomohla i naše účast v Google Growth Academy, kde bylo téma reklamy intenzivně probíráno. Původně jsme tento formát nevybrali, bavili jsme se o imageové reklamě, ale tu jsem smetl ze stolu a začali jsme od píky. Trochu jsem do toho hodil vidle, ale teď jsem za to rád,“ dodává Šugár.

Mezi potenciálními lokacemi natáčení zvažoval startup vlastní kanceláře, ale nakonec zvolil brněnský coworking Clubco. Smartlook neměl navíc s natáčením reklamy žádné zkušenosti a volil i netradiční přístup. „Skvělé je, že jsme přímo na place měli i zástupce cílových person. Našeho UX designéra Drahomíra a produktového manažera Martina. Kluci mi s celým procesem neskutečně pomohli a bez jejich zapojení by to nebylo ono. Zapojil se i náš CEO Petr Janošík, který býval původně kreativec,“ uzavírá Šugár.

Zavřít reklamu

Akční legenda Arnold Schwarzenegger oslavuje event World of Tanks

Starší článek

Petra Benešová je zástupkyní šéfredaktora Seznam Zpráv

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.