Foto: Alza.cz

Alza do vánoční kampaně poprvé zapojila influencery

8. 12. 2021 18:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve spolupráci s agenturou SocialPark připravila společnost videa pro Instagram. Lidem mají ukázat výhody nakupování na -eshopu i šíři sortimentu.

Nejen na maskota Alzáka sází ve své vánoční kampani největší český e-shop, ale využívá také dosahu influencerů. Své vánoční tipy na dárky v minutových videích přináší osobnosti jako Jirka Král, Jakub Štáfek, Andrea Kalousová, Kateřina Kvapilíková nebo známí slovenští youtubeři Sajfa a Moma.

Hlavním sdělením minutových videí je, že nákup na Alze je rychlý a snadný. V kampani připravené ve spolupráci s agenturou SocialPark, která poběží až do konce prosince, proto ve třech vlnách známé tváře Instagramu a YouTube představují vyzvednutí objednávek z AlzaBoxu, jednoduché objednání z mobilní aplikace a širokou pobočkovou síť Alzy s tisíci produkty k okamžitému odběru.

Zde se můžete podívat na video ze zákulisí natáčení kampaně:

Vizitka kampaně:

Zadavatel: Alza.cz
Kreativa: SocialPark a team Alza.cz
Trvání kampaně: 1. – 31. 12. 2021
Země: CZ, SK
Mediamix: Instagram a Facebook 
Influenceři: Jiří Král, Kateřina Kvapilíková, Andrea Kalousová, Jakub Štáfek, Martina Horňáková, Sajfa, Soňa Skoncová

Foto: Alza.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.