Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: SOS Dětské vesničky
Kampaně

SOS dětské vesničky představují v kampani nejkrásnější práci na světě

Redakce MAM2. 11. 20213. 11. 2021

Mediální kampaň zaměřená na zájemce o náhradní rodičovství je postavená na příbězích skutečných pěstounů, vyvrcholí v listopadu vysíláním TV spotů.

Pracujete 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Měsíce se nevyspíte, nikdy nejste sami, neexistuje žádná padla. A ty peníze za to? Pro peníze se to opravdu dělat nedá. Přesto je to nejkrásnější práce na světě. Nikdy bych neměnil, říká jeden z protagonistů spotu, postaveného výhradně na výpovědích skutečných pěstounů. Vysíláním televizních spotů režiséra Jana Látala v České televizi v druhé polovině listopadu vyvrcholí celoroční kampaň SOS dětských vesniček na podporu pěstounské péče. 

Pěstounů je v České republice stále nedostatek. Osm tisíc dětí vyrůstá v ústavní péči, tedy bez rodiny, ať už vlastní nebo náhradní. SOS dětské vesničky společně s dalšími organizacemi dlouhodobě tlačí na to, aby se podmínky pro pěstouny zlepšily, částečně se to podařilo prostřednictvím novely o sociálně-právní ochraně dětí. „Proces výběru a přípravy pěstounů ale zůstává i tak poměrně zdlouhavý a náročný, není snadné se v tom orientovat,“ říká ředitelka SOS dětských vesniček Jindra Šalátová. „Proto jsme zřídili webové stránky SOS pěstounství, kde uchazeči o náhradní rodičovství najdou všechny potřebné informace. Také si tam mohou přečíst výpovědi stávajících pěstounů, kteří proces přípravy i samotné pěstounství popisují z vlastní zkušenosti,“ dodává Jindra Šalátová. Web myslí i na náhradní rodiče, kteří už děti v pěstounské péči vychovávají – nabízí jim vzdělávání, rozhovory s odborníky, odpovědi na časté otázky i online poradnu.

Mediální kampaň začala už v jarních měsících spuštěním webové platformy a pokračovala v létě venkovní reklamou se sloganem „Je to pohádka být mámou“. Vedle televizních spotů jsou hlavním nástrojem kampaně sociální média – hlavní spot tu doplňují další sequely, v nichž  například náhradní rodiče popisují, co jim pěstounství přináší, nebo jak moc mají rádi svoje pěstouňata. 

Zavřít reklamu

Marketing Scanie ve střední Evropě vede Romana Polachová

Starší článek

Růžový slon se vrací s další vánoční kampaní

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.